Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weinig vermogen peugeot 307 hdi 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weinig vermogen peugeot 307 hdi 2.0

Vorige week heb ik een onderhoud gedaan filter ,mazoutfilter en olie
    vervangen en nu heb ik geen vermogen meer kan wel nog in mijn toeren gaan maar plankgas maar 120 km wie kan mij hepen

Iets verkeerd gedaan? Turbo kapot?

Geen idee...

Comment

mazoutfilter lijkt me... Als je die vervangen hebt, mogelijk niet goed aangesloten?
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

en geen storingen op display of lampjes die gaan branden?

Comment

en welke 2 liter is het: de 110 pk versie of de nieuwere 136pk

de 110 pk versie hun fapfilter zit vrij snel vol: ofwel aan 80.000 km ofwel aan 120.000km en laat ge daar niets aan doen zit ge met foutboodschappen langer dan uw arm en vooral een auto die in noodloop springt.
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            en welke 2 liter is het: de 110 pk versie of de nieuwere 136pk

de 110 pk versie hun fapfilter zit vrij snel vol: ofwel aan 80.000 km ofwel aan 120.000km en laat ge daar niets aan doen zit ge met foutboodschappen langer dan uw arm en vooral een auto die in noodloop springt.
            bij mij is die op 120.000 vervangen (110pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nofxke Bekijk Berichten
              en geen storingen op display of lampjes die gaan branden?
              Laten uitlezen bij de dealer, mogelijk staat er toch één of andere foutmelding in ECU van de motor. Zonder dit eerst te doen is het een beetje giswerk .
              Ze kunnen ook een testrit doen met het uitleestoestel aangesloten en dan de diverse parameters nagaan, zoals b.v. turbodruk e.d.....
              Natuurlijk sta je dan als je een dommigheid hebt uitgezet een beetje met beschaamde kaken héhé , maar 't kan de beste overkomen hoor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                bij mij is die op 120.000 vervangen (110pk)
                de allereerste waren op 80.000 km's
                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door piejeken Bekijk Berichten
                  Vorige week heb ik een onderhoud gedaan filter ,mazoutfilter en olie
                  vervangen en nu heb ik geen vermogen meer kan wel nog in mijn toeren gaan maar plankgas maar 120 km wie kan mij hepen
                  klinkt als noodloop

gewoon naar de garage gaan en laten uitlezen, de ECU gaat in zijn freeze-frame-data hebben zitten wat het probleem is.

als het dadelijk na je onderhoudswerken is gebeurd gaat er daar wat mis zijn gegaan. Bijvoorbeeld een darmpje los of gescheurd van het aan de kant te duwne of los te maken.

als je de freeze-frame-data hebt dan mag je die hier posten dan kunnen we beter richting het probleem wijzen

Comment

Working...
                  X