Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindwerk (G.I.P.)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindwerk (G.I.P.)

hallo,
    ik ben een student laatste jaar TSO autotechniek. Ik moet dus een eindwerk maken voor mijn jaar tot een goed einde te brengen. Hierbij dacht ik aan een motor op steun met een break-out box (een doosje op de motor aangesloten waarmee je alles qua elektriciteit kan uitmeten van de motor). Nu is mijn vraag hoe ik hieraan kan beginnen en dit tot een goed einde te brengen. Ik heb wel een idee maar alle info en hulp is welkom.

okkazie motor kopen, steun lassen, motor ophangen, zorgen dat motor werkt, box ertussen flansen.

zoiets?

Comment

ja ongeveer alleen moet ik die box zelf in elkaar steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door apox Bekijk Berichten
        ja ongeveer alleen moet ik die box zelf in elkaar steken
        anders is er weinig eindwerk aan he

Comment

dat is een feit.
          maar is er nu niemand die mij deftig verder kan helpen?
          ik kan de hulp anders wel heel goed gebruiken

Comment

ben zelf nog student in katho,

maar hier zien die motoren enorm af: koude start volle bak open draaien, hoge belasting,... dus best beetje motor zoeken die 'idiot-proof" is.

-en potten van de uitlaat niet achterwege laten, leerkrachten hebben het graag als het wat stiller is.
            -benzine meter is ook een pluspunt als je een proefstand maakt (liefst 1 die werkt)
            -batterij niet tegen de grond voorzien, bij iedere proefstand is de batterij altijd leeg en moet je op je buik liggen voor ze te vervangen
            ...

Comment

Bij ons op school (vti kortrijk) gebruiken ze zo'n motoren om te oefenen, die worden dan op karretjes gezet, jerrycan eronder, en de batterijen staan ook op karretjes en hangen altijd aan de druppelladers, dus die zijn quasi altijd vol als je ze gebruikt, en dan werk je met startkabels naar de motor.
              Ik zal eens kijken of ik er foto's kan van vinden op de site vd opendeur fzo, en anders probeer ik er vrijdag als de leerkrachten niet kijken enkele te maken
              Dan heb je toch al een voorbeeld.

Comment

r4 blokje hebben?

draait nog goed,enkel vloeistoflekje maar dat maakt niet uit voor zoiets he, je mag em zo komen afhalen als je wil.

Comment

heb enkele crappy gsm pic's, hopelijk ben je er wat mee

rubber is wss voor de trillingen?

Comment

Working...
                  X