Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tikkende kleppen mx3 v6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tikkende kleppen mx3 v6

Ik was gister met mijn kameraad gaan kijken naar een mazda mx3 v6.
    Deze was echt in goede staat, heb er al in zeer slechte staat gezien.
    De man zei dat er andere nokkenassen in waren gestoken nl KL-31 nokkenassen ook is er een nieuwe ontsteking gestoken.
    Nu toen ik de auto startte hoorde ik meteen dat de kleppen lichtjes aan tikken waren?
    Dus ff naar lemmens gebeld (mazda garage met goede reputatie).
    Deze zei me dat de auto hydraulische klepstoters heeft, en het wel normaal is dat deze tikken als ze koud zijn.
    En anders ff zuivere olie opkappen.
    Nu zat ik toch beetje verveeld omdat die andere nokkenassen had gestoken, zou dat daaraan kunnen liggen?

Wel een tof autootje anders

Comment

Als het van de hydraulische klepstoters komt, moet dat na 1 minuut zeker gedaan zijn.

Comment

Mazda mx 3 v6

Hallo ik heb al meermaals gewerkt aan deze wagens ,
        Het is bijna zeker als hij nieuwe ontsteking heeft gestoken dat die niet presies staat als hem koud is hoor je het minder als warm en koud meer witte dump en warm minder en meer lawaai.
        Kleptimming meer is dat niet en ontsteking afstellen en de olie verversen en fluchen van blok dus reinigen ,kan ook nog wat vuil in de klepzittingen steken .
        IS trouwens een kost als ge het zelf doet afstellen 100 euro matriaal .
        Die race nokken kan je lekker in de toeren tot 8300 gaan maar niet meer is ongezond .
        Bommetje zeker 200 pk +? chipje erbij en vlamen snel snel zijn deze hoeveel kost deze als je hem verkoopt ik geef € 2500 ervoor.

Dm car for all japan produkts.

Comment

Mx 3 v6 ke

Vergeten te zeggen die kleppen gaan nu verder open dus onder de vijf duzend toeren minder spanning zijn conisch spits.
          dus de klepstorers beeteke gerekt is normaal klinkt rauw en juist ofdat hem ontploft maar is meestel boven uitlaatspruitstuk te horen.
          Kan geen kwaad afstellen en vlammmen................... prijs garage max 300 euro zelf thats the message.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dm car Bekijk Berichten
            Hallo ik heb al meermaals gewerkt aan deze wagens ,
            Het is bijna zeker als hij nieuwe ontsteking heeft gestoken dat die niet presies staat als hem koud is hoor je het minder als warm en koud meer witte dump en warm minder en meer lawaai.
            Kleptimming meer is dat niet en ontsteking afstellen en de olie verversen en fluchen van blok dus reinigen ,kan ook nog wat vuil in de klepzittingen steken .
            IS trouwens een kost als ge het zelf doet afstellen 100 euro matriaal .
            Die race nokken kan je lekker in de toeren tot 8300 gaan maar niet meer is ongezond .
            Bommetje zeker 200 pk +? chipje erbij en vlamen snel snel zijn deze hoeveel kost deze als je hem verkoopt ik geef € 2500 ervoor.

Dm car for all japan produkts.
            Voor 2500 mag je die van mij komen halen.

Comment

mazda

Liever een twee,drie,... jupliler

Comment

hahahahaha

posts 3
                Valt niet op dat het juis toevallig de eigenaar is van de auto die hier reageert.
                Wekt zeer veel vertrouwen!!!

Comment

mx3 V6 tESTDRIVERS

Dat is het hem juist ze komen met een cdi van het werk en dromen van snele auto's
                  Ze gaan eerst mijne testen dan zogezegd naar een calibra 4*4 kijken en ook weer test rijden.
                  Haha een lotus elise de ene zegt ik heb zo een de andere zegt ik kom juist voor hem de wagen kopen kennen er niets van dommeriken hou u bij u stroom op u werkse. in de garage zijn ze niet geweest Honda nsx ke haha
                  Voor de verder ik heb u aangegeven door te sms met dm car lumperikken.
                  de ene is groot met zwarte haar zeer smal en de andere heeft stuppelks opassen mensen
                  TESTRIJDERS TESTRIJDERS
                  VAN DE VERKOCHTE MX3 V6 HEB IK GEEN PIJN ,HOOP ZE EENS TEGEN TEKOMEN MET ELISE 'KE MAAR GELOOF DAT DA NIE GEBEURE?IK ZAL MET DE MIJNE NSX 400 PS EENS RIJDEN MET ZE HAHAHA

Comment

Ahahahaahahah.

ja.

Comment

OEPS VERGETEN tOERENTAL TESTDRIVERS

RIJDEN MET ANDRMANS MENSEN 7800 TOEREN IN ELKE VERSNELLINGEN .
                      wAGEN KAN TOT 8300 MAX ONBESCHOFTERIKKEN..

Comment

Mx3 v6

MAZDA IS EEN VET BAKSE VOOR WEINIG GELD 1800 EURO EN 250 EURO KOSTEN EN VOOR DEREST 100% OK WAAR ZIJN WE MEE BEZIG?

Comment

?./,;:

Kiest u maar, alles aan dezelfde prijs
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

seg DM CAR: SCHRIJVEN IN BLOKLETTERS IS ONBESCHOFT OP EEN FORUM.

deze prietpraat hoort hier niet

Comment

Ik vrees dat ge meer van u eigen zegt hoor.
                              Sorry dat ik eerst een auto inspecteer alvorens hem te kopen.
                              Gaat gij nog maar wat stoer rondrijden in uw honda nsx, dan zal ik dat doen in mijn Opel Comboke vant werk!!!

Comment

achterlijkheid troef in dit topic!

Comment

B4 avant je hebt gelijk dit hoort hier niet thuis dus voor mij einde discussie.

Comment

Working...
                                  X