Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met spiksplinternieuwe A4 avant B8 (MY2010)...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
    Ik weet het niet zeker, en is moeilijke discutie, denk toch dat 911turbo het bij het rechte eind heeft. Herstellingen tijdens de garantieperiode worden door de constructeur betaald en ik denk dus niet dat die dan extra waarborg zal toekennen. Laat je na je garantie een herstelling uitvoeren dan komt het geld uit jouw zakken en is het dus maar logisch dat daar een zekere waarborg op gegeven word.
    Zal het eens navragen aan mijn buurman als ik hem zie, die is zonemanager bij Citroën Belux en kan daar wel iets over weten.
    lijkt mij misschien wel een aannemelijke uitleg.

alhoewel stel ze vervangen iets een week voor einde garantie. Twee weken later terug stukt, ga je het dan wel betalen? Ik zou in ieder geval vrij lastig zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
      lijkt mij misschien wel een aannemelijke uitleg.

alhoewel stel ze vervangen iets een week voor einde garantie. Twee weken later terug stukt, ga je het dan wel betalen? Ik zou in ieder geval vrij lastig zijn
      Ik heb het intussen aan mijn buurman (zonemanager bij Citroën Belux) eens voorgelegd en volgens hem heb je maar waarborg voor 2 jaar vanaf aankoopdatum van de wagen, ook op stukken die vervangen worden in die garantieperiode. Dus als je motor de geest geeft op 1jaar en 11maand dan heb je op de nieuwe motor maar 1maand waarborg.
      Als je motor de geest geeft na je waarborg en je hem zelf dus moet betalen heb je 1jaar waarborg van de constructeur. Volgens hem zou de dealer ook maar één jaar krijgen omdat er tussen proffessionelen maar één jaar waarborg is. Naar particulieren is dat echter 2 jaar en daar zou het schoentje wel eens kunnen wringen. Mogelijk moet de dealer dat jaar extra op hem nemen al zal die ook niet gelukkig zijn als het een kostbaar onderdeel is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
        Ik heb het intussen aan mijn buurman (zonemanager bij Citroën Belux) eens voorgelegd en volgens hem heb je maar waarborg voor 2 jaar vanaf aankoopdatum van de wagen, ook op stukken die vervangen worden in die garantieperiode. Dus als je motor de geest geeft op 1jaar en 11maand dan heb je op de nieuwe motor maar 1maand waarborg.
        Als je motor de geest geeft na je waarborg en je hem zelf dus moet betalen heb je 1jaar waarborg van de constructeur. Volgens hem zou de dealer ook maar één jaar krijgen omdat er tussen proffessionelen maar één jaar waarborg is. Naar particulieren is dat echter 2 jaar en daar zou het schoentje wel eens kunnen wringen. Mogelijk moet de dealer dat jaar extra op hem nemen al zal die ook niet gelukkig zijn als het een kostbaar onderdeel is
        uitzondering bij vag : 2 jaar garantie op herstellingen. (met betaalde onderdelen).
        A Twist of the Wrist

Comment

Working...
        X