Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Airco opel astra G kapot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Airco opel astra G kapot

Hallo

Ik heb een probleem met mijn airco, en kwam een verbrande geur uit mijn ventilators. En nu koelt mijn airco ni meer. weet er misschien iemand wat er juist aan kapot kan aan zijn?
    En wat het me zou kosten in de garage als ik dit zou laten vervangen?

Mvg

Fred

Oorspronkelijk geplaatst door Verbaeten Bekijk Berichten
    Hallo

Ik heb een probleem met mijn airco, en kwam een verbrande geur uit mijn ventilators. En nu koelt mijn airco ni meer. weet er misschien iemand wat er juist aan kapot kan aan zijn?
    En wat het me zou kosten in de garage als ik dit zou laten vervangen?

Mvg

Fred
    in de garage zullen ze wel zeggen dat de aircopomp kapot is en als ze een andere steken zal het probleem wellicht opgelost zijn.
    maar wat je eerst eens moet proberen is de electromagneet op de aircopomp manueel aansturen. fiche losdoen en even direct stroom van de batterij op de electromagneet steken.als de electromagneet niet beweegt dan is de electromagneet kapot en is die apart te vervangen, zelfs zonder de aircopomp te demonteren. (minder duur!!!)
    als hij wel beweegt dan zou ik eerst de zekering eens nakijken vooraleer een nieuwe aircopomp te laten steken.

ps: die verbrande geur is waarschijnlijk de electromagneet die blijven slepen is en warm gekregen heeft.

Comment

Working...
    X