Hallo allemaal,
Wij hebben een probleem met onze Golf 3 diesel.
We hebben deze auto een maand geleden gekocht en hij reed prima, tot nu dan.
Wanneer we de auto starten komt er heel veel blauwe rook onder de motorkap vandaan, ook komt er hee veel blauwe rook uit de uitlaat.
Dit blijft zo totdat de motor op temperatuur is, wanneer je gas geeft duurt het even totdat de motor toeren maakt, hij hapert dus.
Het llijkt alsof de motor af en toe op drie pitten loopt.
Overigens loopt hij nu helemaal niet meer wamt hij sloeg op een gegeven moment af en is niet meer te starten.
Hij is bij een officiele VW dealer geweest, die heeft 385 euro in rekening gebracht met e mededeling dat ze het niet kunnen vinden.
Ze denken aan de brandstofpomp of aan de verstuivers maar weten het niet zeker.
Goeie dealer he?
Ze hebben de gasmeter (?) of zoiets vervangen maar de oude weer teruggeplaatst omdat er niets aan mankeerde. Waarom vervang je hem dan vraag ik me dan af, maar goed.
Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen omdat je misschien dezelfde ervaring hebt?
Kan het wellicht ook niet de turbo zijn?
Help!!!???
Bedankt alvast voor e reacties,
groeten,
Adje
Wij hebben een probleem met onze Golf 3 diesel.
We hebben deze auto een maand geleden gekocht en hij reed prima, tot nu dan.
Wanneer we de auto starten komt er heel veel blauwe rook onder de motorkap vandaan, ook komt er hee veel blauwe rook uit de uitlaat.
Dit blijft zo totdat de motor op temperatuur is, wanneer je gas geeft duurt het even totdat de motor toeren maakt, hij hapert dus.
Het llijkt alsof de motor af en toe op drie pitten loopt.
Overigens loopt hij nu helemaal niet meer wamt hij sloeg op een gegeven moment af en is niet meer te starten.
Hij is bij een officiele VW dealer geweest, die heeft 385 euro in rekening gebracht met e mededeling dat ze het niet kunnen vinden.
Ze denken aan de brandstofpomp of aan de verstuivers maar weten het niet zeker.
Goeie dealer he?
Ze hebben de gasmeter (?) of zoiets vervangen maar de oude weer teruggeplaatst omdat er niets aan mankeerde. Waarom vervang je hem dan vraag ik me dan af, maar goed.
Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen omdat je misschien dezelfde ervaring hebt?
Kan het wellicht ook niet de turbo zijn?
Help!!!???

Bedankt alvast voor e reacties,
groeten,
Adje

Comment