Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mercedes dubbele cabine ombouwen naar enkele cabine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mercedes dubbele cabine ombouwen naar enkele cabine

Ik heb dus een Vito van het jaar 2001 met een dubbele cabine, maar ik zou graag gans de achterbank en het tussenschot er uit halen, zodat mijn moto in de de vito zou kunnen.
    Heeft er hier iemand ervaring mee? :p
    & als dit alles goed is verlopen, zou ik ook proberen om een systeem te maken dat je de achterbank er bv in en uit kan halen d.m.v. klik systeem. (zoals bv in een espace)

Als jullie tips weten of dingen waar ik op moet leten, laat dan maar weten, hier of via pm ofzo.

met vriendelijke groeten nucii

legaal kun je alleszins geen achterbank zetten als de wand eruit is

en weet dat je lichte vracht mag inbrengen als beroepskost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nucii Bekijk Berichten
      Ik heb dus een Vito van het jaar 2001 met een dubbele cabine, maar ik zou graag gans de achterbank en het tussenschot er uit halen, zodat mijn moto in de de vito zou kunnen.
      Heeft er hier iemand ervaring mee? :p
      & als dit alles goed is verlopen, zou ik ook proberen om een systeem te maken dat je de achterbank er bv in en uit kan halen d.m.v. klik systeem. (zoals bv in een espace)

Als jullie tips weten of dingen waar ik op moet leten, laat dan maar weten, hier of via pm ofzo.

met vriendelijke groeten nucii
      je gaat je gelijkvormigheidsattest moeten laten aanpassen dan. is een hele papierwinkel.
      dat van de achterbank kun je dan zowiezo vergeten. tis het één of het ander.

Comment

mercedes was bij mij wel vlot in die papierwinkel

om een camper van 2550 op 2800 te zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          je gaat je gelijkvormigheidsattest moeten laten aanpassen dan. is een hele papierwinkel.
          dat van de achterbank kun je dan zowiezo vergeten. tis het één of het ander.
          je moet niets aan je gelijkvormigheidsattest laten veranderen :

je wagen gaat naar de keuring met (ik zeg maar iets ) 5+1 zitplaatsen .
          indien uw camionette dagelijks rondrijdt met slechts 2 zitplaatsen : geen probleem .
          als je naar de keuring gaat moet je wel het schot en de achterbank + gordels achter gemonteerd hebben . Anders gaan ze uw camionette omvormen tot lichte vracht met minder zitplaatsen . In dat geval mag je dan geen achterbank meer plaatsen .
          het is niet verboden van met minder zitplaatsen te rijden dan voorgeschreven in de "eerste keuring " , andersom is verboden . Dus in jouw geval moet er niets worden veranderd ;-)

Comment

Working...
          X