Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gasflessen autogeen lassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gasflessen autogeen lassen

Weet er iemand waar je grote gasflessen kunt krijgen voor autogene las-apparatuur?

grote gasflessen zouden meestal gehuurd worden maar huren is relatief duur als je weinig (in verhouding tot grote bedrijven) gas verbruikt.

Weet er iemand de prijzen van grote flessen? (zuurstof en acetyleen)

Zit er daar een soort waarborggeld op?
    A Twist of the Wrist

ik ken hier in de haven wel adressen, ook met lachgas
    maar dat is te ver zeker ?

het is niet duur om het gas maar de waarborg is wel € 100, geloof ik

Comment

Mss eens vragen aan BMWMB?

Comment

ga 'ns langs bij Metaleuven aan de vaart in leuven... die zouden dat moeten hebben

Comment

En weet er iemand de prijs van die gassen? Dat ik niet bij de ene ga, en dan een maand later erachter kom dat de andere de helft goedkoper is.
          A Twist of the Wrist

Comment

eerlijk gezegd heb ik daar geen gedacht van... heb er zelf nog nooit achter moeten zoeken!!
            ik weet dat ze op mijn vroegere school hun gasflessen daar haalden; volgens mij is het zo'n systeem zoals met propaanflessen, met een waarborg die je later terugkrijgt... meer kan ik er helaas niet over zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Viltstift²
              eerlijk gezegd heb ik daar geen gedacht van... heb er zelf nog nooit achter moeten zoeken!!
              ik weet dat ze op mijn vroegere school hun gasflessen daar haalden; volgens mij is het zo'n systeem zoals met propaanflessen, met een waarborg die je later terugkrijgt... meer kan ik er helaas niet over zeggen...
              Toch bedankt,

Ik denk dat ik nu meer dan 10 à 15€ per liter betaal voor acetyleen en voor zuurstof, en ik vroeg me af of ik dat niet veel goedkoper kon krijgen maar de meeste bedrijven/garages die ik ken huren die flessen. En aangezien ik dat niet zo frequent gebruik kom ik dan zowiezo duurder uit.
              A Twist of the Wrist

Comment

Comment

industrieel gas

]Bij de JAVAC verdelers kan je uw koop / ruilcilinder omruilen voor een volle JAVAC Cilinder. Ook al bezit u nu een koop / ruilcilinder van een ander merk zoals Gasco, i-gas, electrabeckum, contimac, mox,... u betaald enkel de vulling. Nooit extra kosten!

Beschikt u nog niet over een koop / ruilcilinder dan kan u bij 1 van de JAVAC verdelers terecht voor een zeer voordelige JAVAC Koop / ruilcilinder!

JAVAC neemt het onderhoud en de herkeuring van de JAVAC-cilinders voor haar rekening. Wij leveren u steeds goed onderhouden en wettelijk binnen keurdatum goedgekeurde gascilinders

Beste service, beste prijzen

Kijk en vergelijk….

Menggas 85%-15%
                  5L JAVAC cilinder Incl. vulling 219 € BTW incl
                  10L JAVAC cilinder Incl. vulling 267 € BTW incl
                  20L JAVAC cilinder Incl. vulling 328 € BTW incl
                  40L JAVAC cilinder Incl. vulling 389 € BTW incl

Andere prijzen kan u op aanvraag bekomen.

Uitgebreid pallet JAVAC industriële gassen: 5L, 10L, 20L, 40L
                  Menggas, argon, acetyleen, zuurstof, stikstof, helium, koelgassen[/font]

Verder kan u bij ons terecht voor lasapparatuur, lasdraad, laskabels, lashelmen, compressoren, generatoren, …

Ook voor herstellingen van alle lasapparatuur kan u bij ons terecht, ook herstelling van andere merken.

U vindt de JAVAC verdelers over geheel België onmiddelijk in uw buurt...

Meer info op www.javac.be

Vriendelijke groeten
                  Koen Lennertz
                  Last edited by ; 31/08/2009, 13:38.

Comment

Trouwens toevallig dat deze post terug de kop opsteekt. Ik ben net op zoek naar een 10L Argonfles. Enkel met waarborg, zonder huurgeld.

Kent iemand een goed adresje in de buurt van Gent - Lokeren ?

Comment

Working...
                    X