Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sorry mannen maar m’n 4S “stinkt” niet, enkel ruikt het soms naar het gaspedaal diep indrukken...lekker dwars gaan…en stevig in de ankers gaan voor alweer een flitspaal… Zeg nu zelf na hard werken heeft iedereen wel last van een zweetgeurtje… niet?
Even serieus dan, mij is het nog nooit echt opgevallen of heb er geen last van, zal er eens op letten Dat er een lichte, precies verbrandgeur, na een stevige rit waar te nemen is is juist maar dat had ik ook met alle andere Porsche die ik gehad heb, en is zeer vanzelfsprekend. Is hetzelfde met onze andere wagens.
Er is daar ooit eens een topic van geweest op Renntech (Porsche-forum) n.a.v. een Boxster S die hetzelfde voor had.
Heeft blijkbaar te maken met minieme bandenrestjes die verbranden/smelten tegen uitlaat en/of het hitteschild.
Andere geur die je kunt waarnemen is als de koppelingsplaten heel erg warm staan.
In elk geval niets om je zorgen over te maken.
Ik dacht idd aan remmen of koppeling
maar ook met een wagen waar veel rustig mee gereden is kan na een sportieve rit een geur van rotte eieren waargenomen worden (katalysator)
Comment