Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervangen achterlicht Golf IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vervangen achterlicht Golf IV

Heeft iemand een tekening op welke manier een achterlicht van een Golf IV dient vervangen te worden.

Aan gezien mijn linkerachterlicht beschadigd was wilde ik dat dit weekend los maken, ik had van binnenin de 2 schroeven losgedraaid en wou het eruitnemen maar blijkbaar zat het nog vast aan een 3e contactpunt, bijna op de flanken...

Ik vermoed dat dat pinnetje is afgebroken en zou nu graag weten hoe ik een nieuw moet monteren.

Wat mag een achterlicht van een golf iv serie 2001 eigenlijk kosten, occasie?

Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
    Heeft iemand een tekening op welke manier een achterlicht van een Golf IV dient vervangen te worden.

Aan gezien mijn linkerachterlicht beschadigd was wilde ik dat dit weekend los maken, ik had van binnenin de 2 schroeven losgedraaid en wou het eruitnemen maar blijkbaar zat het nog vast aan een 3e contactpunt, bijna op de flanken...

Ik vermoed dat dat pinnetje is afgebroken en zou nu graag weten hoe ik een nieuw moet monteren.

Wat mag een achterlicht van een golf iv serie 2001 eigenlijk kosten, occasie?
    Als het is afgebroken zal je moeten prutsen... 2 zitten vrij makkelijk, de 3de zit vrij goed verstopt in de zijkant...

Qua prijs... ligt eraan welke je wilt.

De normale (met orange pinkers), rabbits (met witte pinkers) of de highline (2 zwarte/donkere strepen)

Normale gaan voor zo'n 50-75€ op kapaza, ebay, ...
    Rabbits moet je voor zo'n 120-150€ rekenen
    Highline ook zo'n 120-150€

Comment

Working...
    X