Mededeling

Collapse
No announcement yet.

centrale vergrendeling E90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• centrale vergrendeling E90

Iemand ook al een probleem gehad bij het ontgrendelen van een E90 ?

Op dit moment kan ik dus enkel de deur van de bestuurder openemaken, de rest blijft allemaal op slot !

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Op dit moment kan ik dus enkel de deur van de bestuurder openemaken, de rest blijft allemaal op slot !
    Bij de 1 kan je dat instellen op de iDrive
    bij INSTELLINGEN en dan ergens van onder.
    1maal drukken = enkel bestuurder
    2maal drukken= alle deuren

of 1maal drukken= alles
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Bij de 1 kan je dat instellen op de iDrive
      bij INSTELLINGEN en dan ergens van onder.
      1maal drukken = enkel bestuurder
      2maal drukken= alle deuren

of 1maal drukken= alles
      Neeneen, 't is geen optie - ik heb niks gewijzijgd, en ik ik ook geen leeg batterijtje in men sleutel ... je kan de bestuurdersdeur enkel openen met de sleutel. Je weet wel, die gekartelde metale dingen ... De andere deuren krijg je niet meer open. En ik heb geen i-Drive, en ook geen BMW 1

Comment

Neeneen, 't is geen optie - ik heb niks gewijzijgd, en ik ik ook geen leeg batterijtje in men sleutel ... je kan de bestuurdersdeur enkel openen met de sleutel. Je weet wel, die gekartelde metale dingen ... De andere deuren krijg je niet meer open. En ik heb geen i-Drive, en ook geen BMW 1
        jep, dat gekarteld ding
        Is het enkel op 1 plaats of overal?
        want als het op 1 plaats is,ligt het aan de verbinding.
        Aan de kerk van Ekeren werkt geen enkel afstandsbediening
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik weet de oplossing.
          Het is een zekering die stuk is.

Comment

Hmmmmmm

Comment

Wat zegt de garage?

Comment

Hmmmmmm
                Hoe ist ermee ?

Comment

Voorlopig hebben ze enkel de zekering vervangen - waardoor alle deuren terug werken - maar ik moet opnieuw langsgaan voor een vervaning van de sloten

Comment

Voorlopig hebben ze enkel de zekering vervangen - waardoor alle deuren terug werken - maar ik moet opnieuw langsgaan voor een vervaning van de sloten
                    Als alles terug werkt zoals het hoort, na het vervangen van de zekering, waarom moeten dan alle sloten vervangen worden ??

Comment

Garantie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Als alles terug werkt zoals het hoort, na het vervangen van de zekering, waarom moeten dan alle sloten vervangen worden ??
                        Korrektere vraag zou zijn: waarom is de zekering gesprongen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katbollie Bekijk Berichten
                          Korrektere vraag zou zijn: waarom is de zekering gesprongen?
                          Inderdaad, maar zoals ik het lees hebben ze in de garage ook geen oorzaak gevonden, alleen de zekering vervangen en gezegd terug te komen om al de sloten te vervangen, dus......

Comment

Collega van mij heeft hetzelfde probleem gehad met zijn E90 en toen bleek dat de motor van de centrale vergrendeling verbrand was (ofzoiets...?). Ze hadden ook eerst de zekering vervangen, maar dat verhielp het probleem niet volledig.

Het is naar 't schijnt een gekend probleem voor de E90.

Comment

In het geval van Zero2 is het geen kwestie van 'n verbrande motor want na vervanging van de zekering schijnt alles terug perfect te werken.

Comment

In het geval van Zero2 is het geen kwestie van 'n verbrande motor want na vervanging van de zekering schijnt alles terug perfect te werken.
                                De zekering is nu vervangen, misschien zullen de motoren de volgende keer wel verbrand zijn?
                                Misschien nog een eerste (nieuwe) generatie slotmotoren, waar ze op proberen te besparen hebben...

Ik heb dit ook gehoord van de eerste generatie Audi A2's, maar dan over de veerpoten vooraan. Ze hadden bespaard op de legering vd veren waardoor die na xxx kms in 2 kraakten!
                                De mijne is gelukkig van de 2de generatie. (gemakkelijk te herkennen aan de niet blinkende, effen, zwarte "motorgril", de mijne is een mat-zwarte die er effektief uitziet als een klassieke gril)

Comment

Afwachten hoe de zaken gaan verlopen, als de volgende garagebeurt slechts binnen een paar weken is en alles blijft ondertussen goed functioneren ??

Comment

Afwachten hoe de zaken gaan verlopen, als de volgende garagebeurt slechts binnen een paar weken is en alles blijft ondertussen goed functioneren ??
                                    Een vijftal maanden geleden heb ik het ook voorgehad.
                                    Omdat ik toen op doortocht was in Nederland heb ik bij een plaatselijke dealer de zaak laten nakijken. Ze hebben toen de zekering vervangen en tot nu toe heb ik geen problemen meer gehad.
                                    Ze vertelden mij dat het een gekend probleem was en de zekeringen mogelijks opnieuw zouden stuk gaan, dan zou ik best de deursloten laten vervangen.
                                    De technieker van dienst heeft mij dan 2 reserve zekeringen meegegeven, en na een korte DIY-uitleg kon ik weer vertrekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                      Een vijftal maanden geleden heb ik het ook voorgehad.
                                      Omdat ik toen op doortocht was in Nederland heb ik bij een plaatselijke dealer de zaak laten nakijken. Ze hebben toen de zekering vervangen en tot nu toe heb ik geen problemen meer gehad.
                                      Ze vertelden mij dat het een gekend probleem was en de zekeringen mogelijks opnieuw zouden stuk gaan, dan zou ik best de deursloten laten vervangen.
                                      De technieker van dienst heeft mij dan 2 reserve zekeringen meegegeven, en na een korte DIY-uitleg kon ik weer vertrekken.
                                      Als het een gekend probleem is zou dat onder garantie moeten vervangen worden. Vermits die vervangen zekering het nu al vijf maanden uithoudt denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen. Het is denk ik nog altijd goedkoper om ééns of twéémaal per jaar een zekering te vervangen dan om vier (vijf met de koffer bij) sloten te laten vervangen, die nota bene door het merk zélf zouden moeten vervangen worden moesten ze een beetje eerlijk zijn. (Ik spreek met mijn broer's ondervinding die indertijd een van de eerste 520 had met 6cyl. motor, zijn kulas was gebarsten maar ze hebben er niks van gezegd tot hij uit garantie was, daarna heeft hij er zelf kunnen voor opdraaien. Dit werd hem gezegd door een technieker die hij een ganse tijd later eens tegenkwam en die hem zich herinnerde als "den bakker", wat mijn broer was, hij deed voor de mannen nl. altijd een patéken mee (het was meer nen echte 'gateau', als drinkgeld) als hij zijne wagen na onderhoud/reparatie ging halen. Zoals het later uitkwam werd dat totaal niet geapprecieerd gezien de manier ze hem behandeld hebben toen.

Comment

Don't ask

Comment

Working...
                                        X