Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iPhone en datalog eigenaars gezocht om te beta testen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichten
    zou hem liever origineel kopen ivm garantie etc ...
    Mobistar zou hem via orangegroup dit jaar nog verkopen bij ons, tegen welke prijs is nog niet bekend jammer genoeg.
    Nu zijn er in België zijn er al veel in omloop, iemand meer informatie hoe je een iphone kunt 'cracken' met een tempokaart? Want ik heb al her en der gelezen dat je een gehackte iphone niet mag updaten...

Comment

En en en?
      Werkt het al in combinatie met de iPhone 3G... GPS... ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        En en en?
        Werkt het al in combinatie met de iPhone 3G... GPS... ?
        Hopelijk heb ik eind deze week een iPhone 3G. Dan zal het kijken worden naar de snelheid en de precisie van de gps module (vooral de snelheid, 1 sample elke 3 seconden zal ni echt nuttig zijn )

Maar het zal iig moeten werken op de eerste generatie ook, alsook op de iPod touch.

We zijn er aan bezig...

k zal binnenkort gTa zijn racelogic speelgoed nog eens moeten bezigen

Comment

Sgoe! Werk die racelogic toestanden maar snel uit de markt. Eens het op zo'n iPhone draait, heeft dat toestel zoveel all-in-one mogelijkheden, dat het succes ervan niet kan uitblijven denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Sgoe! Werk die racelogic toestanden maar snel uit de markt.
            Eh

Dat is niet bepaald de bedoeling.

Racelogic materiaal blijft professioneel materiaal (waarvoor je natuurlijk ook een prijs betaalt). De bedoeling is van een goedkoper "alternatief" te proberen aanbieden voor Jan Met De Pet die geen zin heeft om 100'en euros uit te geven voor zo spullen, maar tegen de precisie van een RaceLogic toestel zal ik waarschijnlijk niet op kunnen maar we proberen het zo dicht mogelijk te benaderen. Qua featureset moet het wel mogelijk zijn het spul te evenaren.

Comment

Yup, ir_fuel deelde het me mee

Maar hopelijk is die van ir_fuel nog beter als hij af is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Yup, ir_fuel deelde het me mee

Maar hopelijk is die van ir_fuel nog beter als hij af is
                Als er nog iets mogelijk is voor de oude iPhone... waarschijnlijk niet zeker?

Anyways, 't zal om een extra investering (features) vragen denk ik. Of de software iets goedkoper op de mark brengen. De appstore staat sowieso al vol met van elke soort meerdere apps... dus 't was te denken.

Comment

Het was idd te denken. Ik doe dat dan ook "na mijn uren". Als er andere mensen hun bedrijfje er kunnen op zetten gaat dat natuurlijk sneller.

Ach, we zullen het wel afronden, het is toch redelijk ver gevorderd nu, ma bon, den eerste zullen we niet meer zijn. That's life he. Ik had misschien beter 2 maand verlof gepakt

En ik dacht mij nog wel ne Pagani te kunnen kopen met de inkomsten ervan

(er is trouwens nog een andere app op de appstore die ongeveer hetzelfde doet).

Comment

Er zullen wel wat andere features inzitten (vice versa ook hoor), ma bon, ik denk niet dat mensen in meerdere van die programmas gaan "investeren".

Nuja, als ik da van mij verkoop voor 1€

k zal ze nekeer allemaal tegelijk draaien in de auto, eens zien of en hoeveel verschil er opzit tussen die programma's. (en dan gTa zenne box er nog bij als eikings-materiaal )

Comment

Ook uurtje gelede artikel gelezen! Op naar volgende accesoire voor i pod

Comment

Working...
                      X