Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weet niet wat boordcomputer bedoelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tis gewoon gekkenwerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Zoals Quattro DT en Pieters terecht opmerken: het is een snelheidswaarschuwing. Je kunt bv. een waarschuwing instellen op 120 km/h. Dat icoon zal dan verschijnen incl een toon.

Zal zeker en vast ergens in je instructieboekje staan.
      Zo zit het idd in elkaar.

Om het in te stellen moet je op de gewenste snelheid rijden en de Check-knop kort indrukken. Om dit weer te verwijderen, moet je ten minste 5 km/h rijden en langer dan 1 sec. indrukken. Je kan ook een tweede snelheidsgrens inzetten, zoals onderandere Pieters dat al zei.

Maar als je het allemaal eens grondig wil bekijken, het staat op pg. 40 - 42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Zo zit het idd in elkaar.

Om het in te stellen moet je op de gewenste snelheid rijden en de Check-knop kort indrukken. Om dit weer te verwijderen, moet je ten minste 5 km/h rijden en langer dan 1 sec. indrukken. Je kan ook een tweede snelheidsgrens inzetten, zoals onderandere Pieters dat al zei.

Maar als je het allemaal eens grondig wil bekijken, het staat op pg. 40 - 42.
        Bedankt!

ik wist nog niet eens dat mijn audi een snelheidswaarschuwingssysteem heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Bedankt!

ik wist nog niet eens dat mijn audi een snelheidswaarschuwingssysteem heeft
          Np.

Wij hadden de onze ook al een jaar of 2 - 3 voor ik toevallig opmerkte in het instructieboekje dat dit erop zat.

Comment

Working...
          X