Bij mijn grootvader staat er een Volkswagen Jetta in de garage waar er nu zo'n 6 à 7 - tal jaren niet mee gereden is, dus heeft altijd stil gestaan en is helemaal niet naar omgekeken geweest. Nu was ik benieuwd wat er zou moeten vervangen worden en wat de kosten hiervan zouden zijn om deze auto opnieuw rijklaar te maken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
lange tijd stilgestaan, wat te vervangen en kosten?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenbanden
batterij
olie
filters
vloeistoffen
riemen
denk ik toch hé
En de rubbers van het onderstel en de remleidingen eens checken.
Comment
-
Sowieso olie en oliefilter, ook de remolie, daarnaast zeker ook de distributieriem, en waarschijnlijk de banden. Met wat geluk zitten de remmen niet vast, met wat pech moet je die ook losmaken. Prijs hangt natuurlijk af van wat je zelf kan, en voor de banden ook van of je nieuwe / gebruikte neemt. Reken aan onderdelen toch minimaal 150 à 200 euro, als je alles zelf doet.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenbanden
batterij
olie
filters
vloeistoffen
riemen
denk ik toch hé
Veren van de handrem als de handrem gans die tijd op stond.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
danku voor de snelle reacties! Heeft er ook iemand een idee wat ongeveer de kostprijs zou zijn om dit te laten doen in een garage? Zijn er na dit onderhoud nog gevolgen van het lange stilstaan voor de auto? Deze auto heeft nog maar heel weinig kilometers, zou deze dus na dit onderhoud nog vele kilometers kunnen doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zazoo_blb Bekijk Berichtendanku voor de snelle reacties! Heeft er ook iemand een idee wat ongeveer de kostprijs zou zijn om dit te laten doen in een garage? Zijn er na dit onderhoud nog gevolgen van het lange stilstaan voor de auto? Deze auto heeft nog maar heel weinig kilometers, zou deze dus na dit onderhoud nog vele kilometers kunnen doen?
als je natuurlijk het bovenstaande lijstje in acht houd .
mijn opinie .
ga naar een betrouwbare merkonafhankelijke garagist die de reparatie kan doen achter zijn uren met originele stukken .
je gaat nog nooit zo een goede wagen gehad hebben
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenjoint de culasseBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment