Oorspronkelijk geplaatst door BartVD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GOLF IV: slechte versnellingsbak?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenkan je dat gaatje er dan niet gewoon uitvissen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk BerichtenWacht he, een gaatje is toch een plaats waar er niets is, hmm probeert da maar ne keer te vangen ze, ni simpel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenjaja, maar laat ook maar eens een gaatje ergens in vallen. ook ni simpel zenne vriend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtentis te zien, ge moet beginnen met zelf in het gaatje te vallen. eens ge dat kunt kan je een stap verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenjamaar ja, dan zitte daar goe in da gaatje hé, laat het dan nog maar eens vallen. lastig, denk ik. en een stap verder, als ge in zo'n gaatje bent gevallen, lijkt me moelijk. 'k denk niet dat er in een gaatje veel rond te stappen valt, eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtengaatjes verschillen. das bij vrouwen ook azo.
Comment
-
Normaal is het niet maar blijkbaar wel veel voorkomend.
Mijn andere zus haar Astra heeft een niet veel voorkomend probleem en niemand weet wat de oplossing is. (zie thread "Astra Schokt") Dus dan toch liever die kapotte versnellingsbak.
En ondertussen kan ik mijn auto iedere keer afgeven als vervangingswagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik vind het straf dat iedereen hier het normaal vind dat een boite aan 175000 km kapotvliegt.
iedereen weet toch dat duitsers troep maken en die veel te duur verkopen.
kijk naar bucky zijn sig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BartVD Bekijk Berichten...
En ondertussen kan ik mijn auto iedere keer afgeven als vervangingswagen.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Mijn vader en broer hebben de versnellingbak gedemonteerd. Er zijn enkele klinknagels van het kroonwiel afgebroken en die zijn tussen het kroonwiel en het huis gedraaid en zo is het huis gebroken. Voor een 250 Euro aan onderdelen (huis-bouten-dichtingen) gaan we de herstelling zelf uitvoeren.
Comment
-
Hey Bart,
Heb zelf ook een sdi ( polo, 2001 , 108 kkm ). Tot nu geen enkel probleem met de boite maar heb ook de uitvoering met klinknagels
Wij gaan, tijdens zomerverlof, ook de boite demonteren, volledig checken en dan die klinknagels preventief vervangen door bouten.
Voor de motor zelf moet je je weinig zorgen maken, echte kilometervretertjes.
Als ge maar die olie mooi op peil houdt hé
Vraagje : ervoor nergens geen loszittende klinknagel horen rammelen aan de boite?
Soms wordt dit probleem 'aangegeven', maar zeker niet altijd...
Succes met de herstelling. En houdt ons op de hoogte hé
Comment
Comment