Ik heb ook last van piepende remmen maar het stoort me niet meer,vind het net vet geil.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Piepende remmen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenComputerfout
Veel succes dus bij de Xsara
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb ook last van piepende remmen maar het stoort me niet meer,vind het net vet geil.
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWat was daar de oplossing voor?
Ohja, papa vond het niet zo aangenaam, hij heeft eens op het dashbord geklopt. Het rechterdeel in het midden achter het ventilatieroostertje is enkele cm's de dieperik in gezaktVolgens mij heeft hij te hard geklopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDat ding heeft toch een computer? Hebben Citroëndealers ook een toestel waar je de computer kan aanhangen? Dat lijkt mij zo onwaarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenInderdaad een erg gekend probleem op Franse auto's... Heb er vroeger ook veel last van gehad, ondanks gratis nieuwe 'andere' remblokjes, het invetten van de achterkant van de blokken, het zijdelings afschuren van de blokken etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe draaiwieletjes van dat blaasding zijn volges mij niet via een computer geregeld, maar het kan natuurlijk
Ohja, mankement bij, jeep starte vandaag niet meer, batterij aangehangen aan batterij van xsara. Eerst moet dat latje boven de batterij dan los(toch bij onze batterij) en papa wilt het terug vastdraaien, draait hij dat toch wel niet over(terwijl dat de schroef nog lang niet vast was). Papa ziet de toekomst van dat ding niet rooskleurig in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichtendraait hij dat toch wel niet over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenniet over? wat is dan juist het probleem?Hij heeft het dus wel over gedraaid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenKan wel kloppen
Ohja, mankement bij, jeep starte vandaag niet meer, batterij aangehangen aan batterij van xsara. Eerst moet dat latje boven de batterij dan los(toch bij onze batterij) en papa wilt het terug vastdraaien, draait hij dat toch wel niet over(terwijl dat de schroef nog lang niet vast was). Papa ziet de toekomst van dat ding niet rooskleurig in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat hij er dan eerst wat dikkere vijzen (of een buiske) overschuift zodat de vijs op het stuk waar nog draad opzit kan aangedraaid worden ??) het gat waar de schroef in vastgedraaid moet worden. Papa heeft een deel van die plastic bak mee kapot gedaan door de schroef willen vast te draaien. Nu, colsonbandjes do the trick.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHeb je het opgelost gekregen op de één of andere manier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenJa, ik heb een andere auto gekocht! Lang genoeg zagen bij de Franse dealer tot ze je gezicht beu gezien zijn, dan geven ze je vanzelf de allernieuwste remblokjes gratis! En zoniet, gewoon blijven terug gaan tot het vet ervan af druipt en ze geen kant meer hebben om nog schuiner af te vijlen!
Comment
-
een goede remblok mag normaalgezien niet piepen , als je het vooraan hebt zijn er 2 mogelijkheden : ofwel ontbreken de metalen drukplaatjes achter de blokken , die de blok spelingsvrij houden op de remklauw ofwel heb jet te harde ; lees : te goedkope remblokken .
De enige manier om dan het probleem op te lossen is om remblokken van een betere kwaliteit te steken want anders verslijkt je de remschijf i.p.v. de remblokken en dat is toch altijd iets duurder om te vervangen . Het is inderdaad zo dat je bij nieuwe reblokken de blokken moet afvijlen waar deze de buitenste en binnenste slijtagerand op de schijf kan
raken , anders heb je ook gepiep .
Comment
Comment