Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rechterrichtingaanwijzers blijven branden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rechterrichtingaanwijzers blijven branden

Blijkt volgens garage ziekte van Hyundai te zijn, echter Hyundai zelf neemt hier geen verantwoordelijkheid indien buiten 3 jaar garantie - periode.

Oplossing: printplaat-vervangen = grapje van 800 à 1200 euro.

Heeft iemand ervaring met deze Hyundai - ziekte ?

Mss door al die vliegen die op de auto blijven plakken om naar het interieur te kunnen kijken? (voor degenen die het ni begrijpen, tgaat over een Hyundai reclamespot op de radio)

Ik kan je spijtig genoeg niet helpen. Als het eigen aan Hyundai zit en er zijn nog klachten, dan zou ik toch blijven moeilijk doen hoor

Comment

Sorry kan je niet helpen. ikzelf heb 5jaar een 2.0fxs gehad, en niet 1 lamp stuk gegaan. de lage kmstand van 55.000km zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben. Maar ik gebruikte wel veel men pinkers.

als hyundai er zelf niet tussenkomt misschien bes top een kerkhof (autokerkhof) ééntje gaan zoeken? Daar zullen er wel al verschillende gesneuveld liggen.

Comment

dit kan onmogelijk een geval zijn van verkeerd gebruik of normale slijtage.
        Moeilijk doen is maw idd de boodschap....

Comment

Zelf beginnen pinken dus. Of denk dat je met een BMW rijdt, heb je geen pinkers meer nodig.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Ge moet da stokskes links van uw stuur weer in de middenste positie zetten é
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
              Mss door al die vliegen die op de auto blijven plakken om naar het interieur te kunnen kijken? (voor degenen die het ni begrijpen, tgaat over een Hyundai reclamespot op de radio)

Ik kan je spijtig genoeg niet helpen. Als het eigen aan Hyundai zit en er zijn nog klachten, dan zou ik toch blijven moeilijk doen hoor

Denk dat die Hyundai - vliegen bij mij tot binnen geraakt zijn, tot bij die verdomde printplaat. Ga idd. verdere stappen ondernemen, zeker Hyundai Belgium contacteren en desnoods rechtstreeks Hyundai Z-Korea.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coupeetje Bekijk Berichten
                Denk dat die Hyundai - vliegen bij mij tot binnen geraakt zijn, tot bij die verdomde printplaat. Ga idd. verdere stappen ondernemen, zeker Hyundai Belgium contacteren en desnoods rechtstreeks Hyundai Z-Korea.
                Als uw garage zegt dat dit een veel voorkomend probleem is, dan vind ik het aan hen om daar een dosier van op te maken en dit met sterke aandrang tot gevolg door te sturen aan de importeur. De fabriek mag het probleem mss al niet herkenne, soms mag ook de invoerder eens een efforke doen om de klanten verder te helpen! Al was het maar een gedeeltelijke commerciele tegemoedkoming!

Ik zou dus in eerste instantie eens goe babbelen met uw garage, dan es rondvragen bij andere garages of ze idd ook veel met dit probleem te kampen hebben en dan vandaaruit verder zien.

(Beroepsmatig werk ik voor een impoteur van ondermeer een motoren en scooters voor de BeNeLux waar ik "aftersales manager" ben voor de scooters en motoren. Wanneer wij een frequent voorkomende klacht krijgen, dan zal ik dit opnemen met onze fabrikant en wanneer deze écht niet tussen wilt komen, dan zullen wij ingrijpen zoals hierboven geschreven. Een merk zoals Huyndai heeft nog wat te bewijzen en zou dezelfde reactie moeten hebben, om de klanten zo tevredenmogelijk te houden. Allé ja, just my 2 cents é...)
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Ben je al verder geraakt?
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

ah neen, doordat haar rechterpinker altijd blijft branden, moet ze altijd rechts afslaan. verder dan 1 blok geraakt ze niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      ah neen, doordat haar rechterpinker altijd blijft branden, moet ze altijd rechts afslaan. verder dan 1 blok geraakt ze niet.

Comment

Als 't van een coupeetje is, die zie je nog frequent rijden, ga 'es op zoek naar een pinkdoos van een gecrasht model?

Zal goedkoper uitkomen dan zo'n nieuwe printplaat. Of richt je tot Moorkens, invoerder, Kontich.

Comment

Body Control Module Hyundai

Is niet echt het pinkdoosje, bij hendel naar boven voor rechtspinken hoorde je zelfs nog het getik. Is wel degelijk een defect aan het in kunststof ingekapselde controlepaneel inclusief zichtbare zekeringbord welks alles qua elektrische zaken controlleerd: zoals alarm, automatische vergrendeling, lichten, enz...

Tja, hadden reeds fiche voor- nen zij-pinkers uitgetrokken en lampje achterste rechterpinker uitgehaald (wgs continu brandende pinkers (eveneens als wagen stilstaat en contact af, lichten uit) de batterij zou ontladen). Maar ook zonder rechterpinkers rondbollen (groene pijl naar rechts op dachbord bleef wel nog continu branden maar dat lampje verbruikt toch vrij weinig) toch te gevaarlijk, na een weekje zo rondbollen toch maar beslist om bij Hyundai - dealer waar ik de wagen kocht deze module te laten vervangen mits een korting van 30% op de module.

Module moest dus worden vervangen en de 2 afstandbedieningen van de automatische vergrendeling worden geherprogrammeerd.

Hebben trouwens de module vervangen door een module met een ander partnr. (hebben ondertussen dus waarschijnlijk een betere versie laten produceren)

Heb evenwel vandaag een E-mail verzonden aan Hyundai Belgium aangezien de factuur toch nog zo'n 750 euro bedraagt en dit volgens mij toch een productiefout van Hyundai betreft (of onderaannemer BOSCH GmbH welke de producent van het kontrolepaneel is).

Kga nu even wachten op antwoord, maar desnoods kontacteer ik rechtstreek Hyundai Motors in S.-Korea.

Indien mensen met hetzelfde Hyundai - probleem te maken hebben gehad in het verleden gelieve alsnog te reageren a.u.b.

Dank voor alle reacties tot nu toe en in de toekomst.

P.S. Ben geen "haar" en ook niet blond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coupeetje Bekijk Berichten

P.S. Ben geen "haar" en ook niet blond

Jamaar, dan helpen we ni meer ze........

Nee grapje

Als ze daadwerkelijk een ander partnummer gemaakt hebben dan is het idd een probleem. En u tot Hyundai zelf wenden zal niets uitmaken. 9/10 krijgt de invoerder niets terug van de fabriek voor garantieproblemen
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Wij als Hyundai verdeler hebben het nog maar 2 maal voorgehad maar die prijs is bij het haar gegrepen ze! Heb geen afbraak meer maar met uw chassis nr kan ik deze prijs es snel opzoeken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichten
                                Wij als Hyundai verdeler hebben het nog maar 2 maal voorgehad maar die prijs is bij het haar gegrepen ze! Heb geen afbraak meer maar met uw chassis nr kan ik deze prijs es snel opzoeken
                                Coupé of op verschillende modellen?
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

enkel coupe! voor f/l
                                  afbraak enkel een paar hyundai's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichten
                                    enkel coupe! voor f/l
                                    afbraak enkel een paar hyundai's
                                    En dit wordt niet herkend door Hunday?
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

HYUNDAI :p geen idee nog niet buiten garantie voor gehad!
                                      Normale procedure is aanvraag akkoord of tussenkomst
                                      afh van verschillende factoren

Comment

Mijn wagen is 2 maand geleden bij de officiële dealer waar ik de wagen 5 jaar geleden kocht (Garantia Hyundai = 3 jaar) hersteld.
                                        Betaalde er voor de module 700 euro + 50 euro werk (i.p.v. 1000 euro + 200 werk bij andere Hyundai - "stealer") Beide incl. BTW.

Comment

Working...
                                        X