heb een auto van een kennis vorig weekend een onderhoud gegeven, normaal morgenmiddag naar de keuring
wil ik vanavond de auto verzetten, terwijl ik achteruit aan het rijden ben, en stuur overdaai, springt plots het stuurslot in

je kan starten ofzo geen probleem, maar het stuur zit geblokkeerd. morgen word de auto naar school getakeld( stuur staat 2toeren gedraaid, onmogelijk om op mijn trailer te trekken, dan gooi ik morgen het dashbord open
het ligt weldegelijk aan het stuurslot, wrs gebroken ofzo. eruitkappen die handel dus
ik vind dit enorm gevaarlijk, dat had eens moeten gebeuren op autosnelweg ofzo
vind dit zeer triestig, auto heeft nog geen 200000km's (echte...!!!!)
heb deze avond onder begeleiding van mijn leraar automechaniek het stuur enzo en stuurkolom gedemonteerd, en al geprobeerd om het contactslot te demonteren, maar dat lukte helaas niet...
morgen komt die depanneur dus die auto naar school slepen...
kzal er niet veel aan verdienen aan dat onderhoudje vrees ik
kheb mij weer eens wat aangetrokken...
wil ik vanavond de auto verzetten, terwijl ik achteruit aan het rijden ben, en stuur overdaai, springt plots het stuurslot in

je kan starten ofzo geen probleem, maar het stuur zit geblokkeerd. morgen word de auto naar school getakeld( stuur staat 2toeren gedraaid, onmogelijk om op mijn trailer te trekken, dan gooi ik morgen het dashbord open

het ligt weldegelijk aan het stuurslot, wrs gebroken ofzo. eruitkappen die handel dus

ik vind dit enorm gevaarlijk, dat had eens moeten gebeuren op autosnelweg ofzo

vind dit zeer triestig, auto heeft nog geen 200000km's (echte...!!!!)
heb deze avond onder begeleiding van mijn leraar automechaniek het stuur enzo en stuurkolom gedemonteerd, en al geprobeerd om het contactslot te demonteren, maar dat lukte helaas niet...
morgen komt die depanneur dus die auto naar school slepen...
kzal er niet veel aan verdienen aan dat onderhoudje vrees ik

kheb mij weer eens wat aangetrokken...

Comment