Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade aan velg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schade aan velg

Hi,

Ik zit met het volgende probleem. Ik rijd momenteel met een huurwagen in afwachting van m'n nieuwe leasewagen. Die zou normaal gezien volgende week moeten binnen komen. Probleem is dat ik met de huidige huurwagen tegen de borduur heb gezeten. Hierdoor is de buitenkant van de rechter voorvelg beschadigd. De beschadiging is niet verschrikkelijk, maar wel zichtbaar.

Ik wil natuurlijk proberen er onderuit te muizen dat ik hiervoor moet betalen. Weet er iemand een snelle manier om dit bij te werken zodat de beschadiging (bijna) niet meer zichtbaar is?

Thanks & Greetz.

Door de modder gaan rijden en een erg vuile wagen afleveren?

Comment

Ik ben van het principe: eerlijkheid duurt het langst

Comment

Gewoon niks doen en zeggen aan dat bedrijf wat er gebeurd is.DIe huurwagen is daar zeker voor verzekerd

Comment

Ik zou 'm binnenbrengen en er niets van zeggen. ik denk niet dat er hierover iets zal gezegd worden. Uiteindelijk zal er vroeg of laat toch wel eens iemand mee tegen een broduur rijden. Het is toch geen carrosserieschade hé...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik ben ooit is tijdens een testrit met een velg tegen de borduur gereden en daar is ook niet moeilijk over gedaan en het waren de duurste velgen die er beschikbaar waren op die wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Ik ben ooit is tijdens een testrit met een velg tegen de borduur gereden en daar is ook niet moeilijk over gedaan en het waren de duurste velgen die er beschikbaar waren op die wagen
              Mja, dat is dus gelukkig niet het geval .
              't is maar dat die firma's voor elke minieme schade een dossier opmaken (en hiervan misbruik maken). Ik spreek uit ervaring.

Laat ons hopen dat het een beetje meevalt. We zullen gewoon maar afwachten zeker.

Heel dit gedoe weegt natuurlijk niet tegen het feit da'k mijn nieuw scheurbaksken volgende week krijg.

Comment

daar doen ze niet moeilijk voor.
                Als je ziet wat voor huurwagens er rondrijden met schade aan de velgen

Comment

Even updateje: ik heb mijn (huur)wagen nu ongeveer een maandje geleden binnen geleverd en niets meer van gehoord sindsdien.

Het was dus blijkbaar toch niet de moeite voor hen om hier iets aan te doen.

Comment

Working...
                  X