Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Guest replieddank u, groeten bart
-
Guest repliedbmw e90 alpina d3
hallo, mijn e90 is eindelijk af, wat tegenslag gehad met de decals.
normaal ging het een b3 biturbo worden maar de decals waren niets waard en nu is enkel het interieur inorde. de kleur is wel mooi : goudkleur van motip
verder heb ik bbs challange velgen gezet een uitlaat en een voorspoiler.
volgend project een bmw z3 1.8 van ut en daarna ga ik de rode e36 ( extreme e36 ) een andere bodykit geven en hem minder breedt maken.
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, de ac schnitzer s3 cabrio heeft ook een andere kleur gekregen.
mijn volgende wordt een bmw e90 alpina b3 biturbo 1:18.
tip voor grill: de grill van de x5 komt van een vlamverdeler uit de blokker, nog geen 1,5 euro per stuk. wel even breken om de rand af te breken.
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, ik heb eindelijk foto's kunnen nemen van de anson x5. nu is hij af vind ik alleen ga ik erna misschien andere velgen zetten.
groeten bartBijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Guest replieddank u, hopelijk zien we meer van die omgebouwde modellen maar de originele zijn natuurlijk ook mooi!
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, eindelijk mijn e36 4-deurs goed gespoten. het was niet simpel deze wou een beetje tegenwerken maar hij is erg mooi geworden.
De kleur is ATLANTIS blauw van bmw, zijlijsten verwijdert, koffer dicht, interieur is origineel behalve een sportstuur, schrik niet onder de motorkap heb ik met opzet de verf laten schilfferen voor een andere look
volgende week de x5 ook spuiten, groeten bart
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, @ gtx. ja ik heb ook veel tijd omdat ik voorlopig zonder werk zit.
Ben nog aant wachten op mijun 1/1 bmw hij is nu al een maand in de garageen zonder auto is het moeilijk werk te vinden.
alvast bedankt voor het commentaar!!
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest replieden ik ben ook terug bezig aan de x5, andere voorbumper aan het maken en ik denk dat ik hem nu ook zwart ga spuiten.
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, nog steeds mijn velgen niet ontvangen. ik ga wachten om mijn e36 4-deurs te spuiten tot ik alles heb.
ben nu bezig met de 645ci, ik heb race decals aangebracht die ik nog had liggen van de warmbold 2002. ik ga een gumball 3000 versie maken.
Leave a comment:
-
Guest repliedvoor de geïnteresseerden een paar koopjes :
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, @ gtx veel geluk met die porsche. ut is een van de beste om te verbouwen, hopelijk post je wat foto's!!
groeten bart
Leave a comment:
-
De Porsche staat al in elkaar
De vleugel heb aan de insteekstukjes beetje bijgevijlt en de voorbumper hangt terug vast.
Juist de ene velg moet herverfd worden maar ik heb de verkeerde tint van goud dus dat wordt nog uitgesteld maar ondertussen staat ie al in de vitrine
Leave a comment:
-
Binnenkort komt er hier het verslagje van de Porsche 993 van UT, de herstellingswerkenHeb hem net gekocht van BMWE46, bedankt voor de goede service
, en de schade kan ik herstellen, juist de decal vanachteris wat beschadigd maar dat kan geen kwaad
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo, dank u. normaal ging ik vandaag de foto's posten van mijn 4-deurs e36 met alpina stickers maar het spuitwerk is misgegaan. ik had hem deze nacht laten drogen in de garage maar met dat vriesweer is de lak heel slecht.
ik ga hem opnieuw opschuren en spuiten.
ik heb nog heel wat staan: de x5 gaat een andere voorbumper krijgen, de e36 schnitzer s3 gaat ook andere velgen en interieur krijgen, en in de toekomst ga ik nog een z4 alpina maken.
groeten bart
Leave a comment:
-
Ziet er zeer goed uit bmwmbart, mijn complimenten! Ziet er veel beter uit dan het origineel en knap spuitwerken zalige achterlichten, past op dat zwart!
Leave a comment:
Leave a comment: