Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ziet er al wat properder uit! Een echte freak, ik hoor het al . Ik heb mij ook lang aangetrokken gevoeld tot deze hobby maar heb het toch maar achter wege gelaten omdat ik weet dat het een hobby is waartegen je veel geld kan smijten.
hihi, ja het poetsen hoort erbij...
en geld tegen smijten... ja het is een dure hobby, met veel uitbouwmogelijkheden, maar 2de hands zijn er soms echt koopjes tedoen, ik ga morgen van een vriend een instelbaar sperdiff kopen nieuwprijs ong. €120 ik mag het hebben voor €30 compleetvan deze valt dat best mee, aankoopprijs is hoog, maar benzine kosten zijn lager dan tov een nitro (schaal 1/10 ed.) en ook betrouwbaarder en sterker...
deze is 2takt met geforceerde koeling (word gekoeld via het vliegwiel)
hihi, dankje!
soms ga ik ook onroad rijden, dan zet ik er onroad banden op + andere vertanding (omdat de onroad banden kleiner zijn)
dit doe ik in een 'club' voor de mensen die de streek kortrijk kennen, elke zondagochtend op de kortrijkse groothandelsmarkt.
met onroad banden:
bij onroad is de afstelling ook zéér belangrijk, toespoor,camber,hoogte,...
grtzz
Ziet er al wat properder uit! Een echte freak, ik hoor het al . Ik heb mij ook lang aangetrokken gevoeld tot deze hobby maar heb het toch maar achter wege gelaten omdat ik weet dat het een hobby is waartegen je veel geld kan smijten.
Herinnert iemand zich deze nog? Compleet mislukt eigenlijk maarja. Enkele dagen terug was ik het stof wat aan het weg doen van enkele prullekes waaronder die wagen. Voor ik het wist had ik al de helft van de lak van de motorkap in mijn handen Ik wrijf er nog wat aan en na een kwartiertje was de helft van de lak eral af. De grondlak was ermee af. Dus het probleem is bij de grondlak dus zoek ik eens naar dat potteke. Wanneer ik het gevonden had heb ik het etiket proper en terug leesbaar gemaakt.
Dit stond erop: GRONDLAK VOOR HOUT
Jep, ik weet hoe het kwam dat de lak eraf ging Nu ben ik bezig om er een nieuwe laag op te zetten alleen was men lak wat geklonterd door de vrieskou. Ik was lijn bus in het tuinhuis vergeten
hihi, dankje!
soms ga ik ook onroad rijden, dan zet ik er onroad banden op + andere vertanding (omdat de onroad banden kleiner zijn)
dit doe ik in een 'club' voor de mensen die de streek kortrijk kennen, elke zondagochtend op de kortrijkse groothandelsmarkt.
met onroad banden:
bij onroad is de afstelling ook zéér belangrijk, toespoor,camber,hoogte,...
nu eens het goede topic bericht copy/paste uit ander topic...
hallo, ik ben nieuw hier, ben 14 en (hoe kan het ook anders...) autofreak
ik weet niet of het hier ook mag staan, maar ik heb een auto op schaal 1/6 met een 2takt motor errop, en word bestuurd met een fm zender (FG baja buggy) dit is 26cc, een off road model (je hebt ook dtm auto's enzo, bv: honda accord, bmw M3, 320 wtcc,... maar die zijn specifiek voor op asfalt)
mijne is dus off road en word er ook voor gebruik
snelheid op asfalt +/- 60-70km/u
snelheid offroad +/- 40-50km/u
kan nog meer foto's plaatsen van onder de kap maar weetniet of de mod's dat graag zullen hebben...
mvg, yoran
Last edited by ; 01/01/2009, 11:01.
Leave a comment:
Guest replied
Weet niet waar ik het juist moet plaatsen als het gaat over RC Racing?
Hier mijn nieuwste creatie. Mijn andere 2 RC wagens zie je tevens ook op de foto. Een body Le Mans type (Mulsanne van Protoform) in de kleuren van Lotus. De body staat op een Serpent 710 Team Edition. De slechte kwalitiet van foto's is omdat ik het rap met een gsm heb getrokken.
idd, een ombouwmodel van Raidou(duitser)... de RS6avant is niet verkrijgbaar wat jammer is en wat nog erger is zal/zullen er geen audis meer komen op schaal 1/18... ik hoop dat ik dat nieuws via slechte bronnen heb vernomen
idd, een ombouwmodel van Raidou(duitser)... de RS6avant is niet verkrijgbaar wat jammer is en wat nog erger is zal/zullen er geen audis meer komen op schaal 1/18... ik hoop dat ik dat nieuws via slechte bronnen heb vernomen
Leave a comment: