Mededeling
Collapse
No announcement yet.
modelbouw of tuning schaalmodellen
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedhallo, gisteren al enkele onderdelen ontvangen voor mijn 2 2002'sen zeggen dat dit voor 60 euro aan onderdelen zijn
. nu moet ik nog brandblussers en 1 verbredingskit kopen. het zal wel even duren vooraleer zij af zullen zijn
. momenteel ben ik nog steeds bezig aan een e46 328ci. ben begonnen met wat meer vormen in de bumpers, niet gemakelijk maar oefening baard kunst!!
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest replied@ gtx, een canon powershot a460. er waren nog andere camera's voor die prijs maar geen bekend merk dus ik dacht canon is toch een bekend merk voor camera's.
de foto's van gisteren zijn niet aangepast, ik kan zoveel regelen aan die camera dat ik het toch stilletjes aan beter zal kunnen.
groeten bart
Leave a comment:
-
Guest replied@ gtx, dank u. ja ik ga morgen die handleiding lezen en dan zullen de foto's nog beter zijn
. als het wat beter gaat zullen de andere omgebouwde modellen ook terug geplaatst worden dan kan men eindelijk duidelijke foto's bekijken.
groeten bart
Leave a comment:
-
Mooi gemaakt kerel, nu het boekske nog lezenNeenee serieus, je moet echt die handleiding eens lezen, heb het zelf nen hele tijd vertikt het te doen en wist niet eens hoe ik men flits moest afzetten
Het modelleke ziet er heel goe uit hoor
Leave a comment:
-
Guest repliedhallo iedereen, @ gtx ik heb eindelijk een degelijke camera gekocht. wel nog even ermee leren werken maar hier zijn al enkele foto's. de volgende dagen zullen er nog volgen.
deze auto staat te koop voor info laat maar iets weten!!
groeten bart
Leave a comment:
-
Gisteren heb ik zo een mini prul herspoten in het zwart. Oorspronkelijk was hij rood met een grijs lijntje en zo van die 4 grote mistlichten voor de motorkap. Dit is een vb foto alleen ontbreken dus die extra lichten en het grijze lijntje en zijn mijn velgjes mat.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtendas sjiek!!
btw welke lambo sta er te koop ? pm met met foto en prijs.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZo ziet hij er beter uit dan op de vorife foto vind ik.
Leave a comment:
-
Guest repliedvwoila se de Cosworth met BBS alu wiellekes
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenzo'n zwarte cossie is er niet denk ik ? denk donker groen? enfin dat kan ik altijd, mits eerst voorschot ....dan zorg ik ervoor
iemand wil nu een zwarte M3 e30 met zwarte wielen.... zo gevraagd zo gedaan ....
Donkerblauw, grijs, rood en wit
Leave a comment:
-
Kunt ge me zo nen minimum prijs zeggen waar ik moet aandenken met dit gedaan aan het model: velgen, leds en verlaagd. Alvast bedankt
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZiet dat ge het binnen enkele jaren nog doet hé want zoals ik al zei: dan koop ik er eneBen nu wel serieus
Leave a comment:
-
Ziet dat ge het binnen enkele jaren nog doet hé want zoals ik al zei: dan koop ik er eneBen nu wel serieus
Leave a comment:
Leave a comment: