Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VRAGEN-TOPIC (ZOEKERTJES E.D.M.) Part II
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenCool, die M3 op schaal 1/1.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn de Z4 M nog altijd niet
De nieuwe M3 mag er ook wel snel op 1/18 gaan komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDe M3 komt maar in januari ofzo...
Comment
-
-
M3 Coupe ( E92 ) Melbourne rot 1:18 Kyosho Dez07/Jan08
M3 Coupe ( E92 ) Interlagos blau 1:18 Kyosho Dez07/Jan08
M3 Coupe ( E92 ) Alpine weiß 1:18 Kyosho Nov07/Dez07/
1er ( E82) Coupe Sedona Rot 1:18 Kyosho Nov07
1er ( E82) Coupe Kristall Blau 1:18 Kyosho Dez07/
1er ( E82) Coupe Saphir Schwarz 1:18 Kyosho Dez07/
1er Cabrio cashmere silber met. 1:18 Kyosho Dez07/
1er Cabrio titansilber met. 1:18 Kyosho Jan08
1er Cabrio sparkling graphite met. 1:18 Kyosho Jan08Z4 M Coupe E86EM Interlagos Blue Met. 1:18 Kyosho Maart 2008
soon komt de witte M3 (e92)
Comment
-
575 Gtc
Hallo, wete jullie soms of de gele Ferrari 575 GTC van Kyoscho nog ergens verkrijgbaar is? Ik heb gemaild naar miniaturen Dekimpe en die heeft me bevestigd dat deze maar eind 2008 komt maar toch was deze al te koop op vershcillende sites. En zijn er nog plannen voor FXX'en van Hotwheels, mischien de grijze met blauwe streep? zou fantastisch zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenheb 2 M3's witte(e92) besteld der is al ééntje verkocht....
Wel jammer dat er geen grijze of zwarte zullen zijn als die E92 op 1/18 uitkomt. Idem voor de Z4 M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenBedoel je nu in pre-order, of op 1/43?
Wel jammer dat er geen grijze of zwarte zullen zijn als die E92 op 1/18 uitkomt. Idem voor de Z4 M.
de eertse die verschijnen zijn de witte( 1/18 ) dealer versies de blauwe en de rode komen pas uit in januariZ4M pas in maart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtende eertse die verschijnen zijn de witte( 1/18 ) dealer versies de blauwe en de rode komen pas uit in januariZ4M pas in maart...
Bij Kyosho hebben ze er veel van weg om de meest gevraagd kleuren lang achter te houden. Ook nog steeds geen zwarte M6 Coupé gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenvind dat ook zonde dat ze modellen niet in meerdere kleuren hebben (vb M6 zwart) zal wel zijn redenen hebben dat ze beperkt kleuren uitbrengen hopelijk komt deze in 't zwart...
trouwens beide M3(e92) zijn gereserveerd....
Ik koop sowieso niets zolang de kleur me niet volledig aanstaat. Als ik nog vijf jaar moet wachten op een zwarte M6, dan wacht ik nog vijf jaar. Nah!
Edit:
Komt hij er gewoon niet (zou me verbazen, maar stel ...), dan koop ik gewoon geen M6.
Comment
Comment