Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie aanwinst, die RS500. Ga hem ook nog es aanschaffen een dezer
Dank je, als ik eerlijk mag zijn zou ik echt niet te lang wachten daarmee.
Ik was verbaasd om te zien dat zowel de witte, de groene als de blauwe reeds uitverkocht waren. Ook de RS500 staat ondertussen als uitverkocht op de site van Minichamps.
Maar bij Domino Heuvelland (waar ik de mijne besteld heb) hebben ze er nog.
Dank je, als ik eerlijk mag zijn zou ik echt niet te lang wachten daarmee.
Ik was verbaasd om te zien dat zowel de witte, de groene als de blauwe reeds uitverkocht waren. Ook de RS500 staat ondertussen als uitverkocht op de site van Minichamps.
Maar bij Domino Heuvelland (waar ik de mijne besteld heb) hebben ze er nog.
Is eveneens van minichamps maar de verpakking is anders. Als ik verder ga op de foto dan heeft deze geen plastic cover over de wagen, maar wel een andere doos van Ford zelf.
Die eerste kost me 45 euro incl. verzending en die van Ebay 39 euro inclusief verzending.
Is eveneens van minichamps maar de verpakking is anders. Als ik verder ga op de foto dan heeft deze geen plastic cover over de wagen, maar wel een andere doos van Ford zelf.
Die eerste kost me 45 euro incl. verzending en die van Ebay 39 euro inclusief verzending.
Ja, bij nader inzien zal die tweede ook wel een cover hebben.
Persoonlijk heb ik nog liever een originele Ford verpakking dan een gewone zwarte Minichamps verpakking. Dus ga ik mijn order bij Domino annuleren en die laatste ebay aanbieding bestellen. Toch weer 8,50 euro uitgespaard en het blijft idd hetzelfde schaalmodel van minichamps.
Comment