Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Ps3 !
    Als je binnen 6 weken iemand zoekt om een Heist mee te spelen dan moet je maar eens roepen

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
    Hier ook PS3, als iemand ens GTA V of Gran Turismo 6 wilt spelen, voeg me dan maar toe username is 'korneeldebruyn'
    Idem als hierboven

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hier ook PS3, als iemand ens GTA V of Gran Turismo 6 wilt spelen, voeg me dan maar toe username is 'korneeldebruyn'

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    PC, PS3, PS4, XBOX360, XBOXOne?
    Ps3 !

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Gij ps3 zeker hé?
    Voorlopig wel nog, maar ik ga deze zomer upgraden naar de 4 denk/hoop ik
    33/50 letter scraps, damn
    en dan nog een stuk of 40 alien parts

Wel heel hatelijk is dat als je een berg oploopt en hij stoot tegen een verhoging dat hij dan 50 meter naar beneden blijft vallen.
    Duurt even ja, ik heb er ook wat gezocht. Volgens mij moet je trouwens niet alles halen om 100% te zijn. Je moet dat eens bekijken op uw rockstar social club account.

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    33/50 letter scraps, damn
    en dan nog een stuk of 40 alien parts

Wel heel hatelijk is dat als je een berg oploopt en hij stoot tegen een verhoging dat hij dan 50 meter naar beneden blijft vallen.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Vond de ST van GTA IV ook beter, al ken ik die van 5 nog lang niet goed.

Op pc kan je wel custom tracks laden.

Wat ik ook vervelend vind, is dat tijdens missies de radio uit gaat en je dan die achtergrond filmmuziek hebt.

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Zou cool zijn moest je USB kunnen insteken in de PS4 waar dan uit de boxen vd auto uw eigen muziek uit komt zitten veel schijtzenders bij die GTA nu.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    FlyLo FM

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Gij ps3 zeker hé?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Net goed liedje ontdekt op één vd radiozenders

Zalig inderdaad!

Ik luister op de PS3 eigenlijk altijd naar Soulwax FM Beetje fan zijn van Belgische Toppers mag wel vind ik

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Na de examens krijgde nen dikke PM hiervoor, want ik ben die mossels beu

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    Ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p Altijd met dezelfde vriendengroep, doen een hele heist nu binnen het uur. Bij die Pacific heist is het trouwens het makkelijkst alle hostages dood te schieten (zodat NOOSE buiten staat), en dan gewoon de motos achterlaten en met zo'n gepantserde NOOSE camionet naar de boot rijden Is trager ok, maar je krijgt geen damage (dus 100% van het geld), en als ik bij de boot ben heb ik nog ruim 2 minuten over.Die busjes hebben wel geen bulletproof tires, dus je moet wel kunnen rijden :p

& verder ben ik nu eens mn char aan het powerlevellen (1 lvl omhoog per 25 min), zonder cheats of dergelijke
    Na de examens krijgde nen dikke PM hiervoor, want ik ben die mossels beu

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    Heb er al betere gehoord.... zoald in vice city
    Dangerous basterd - love fist

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Net goed liedje ontdekt op één vd radiozenders

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    gisteren ontdekt dat er in de riolen ratten lopen. En uiteraard kan je ook die doden. Piep. Spats.

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p Altijd met dezelfde vriendengroep, doen een hele heist nu binnen het uur. Bij die Pacific heist is het trouwens het makkelijkst alle hostages dood te schieten (zodat NOOSE buiten staat), en dan gewoon de motos achterlaten en met zo'n gepantserde NOOSE camionet naar de boot rijden Is trager ok, maar je krijgt geen damage (dus 100% van het geld), en als ik bij de boot ben heb ik nog ruim 2 minuten over.Die busjes hebben wel geen bulletproof tires, dus je moet wel kunnen rijden :p

& verder ben ik nu eens mn char aan het powerlevellen (1 lvl omhoog per 25 min), zonder cheats of dergelijke

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
    Wtf gast, gij klapt over een spel van 10j terug...
    No shit, 't was toen dat ik het speelde he. Eigenlijk is 't 8 a 9j terug, gezien LCS pas in december 2005 of zo uitgekomen is.

Leave a comment:

• nickotje
    replied
    Letter scraps aan 't verzamelen, wel met een plannetje erbij waar die soms liggen, hoe komt een mens erop? Bovenop een rij van containers 3 hoog in de haven, aan de zijkant van de spoorwegtunnel aan de haven,

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Ben er nog nooit in geslaagd een GTA voor 100% uit te spelen.. Verste was denk ik 98%, in GTA Liberty City Stories.
    Zwakeling....de vorige san andreas en vice city allebei 100% uitgespeeld.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Ben er nog nooit in geslaagd een GTA voor 100% uit te spelen.. Verste was denk ik 98%, in GTA Liberty City Stories.
    Wtf gast, gij klapt over een spel van 10j terug...

Leave a comment:

Working...
X