Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Guest repliedIk heb nog eens gold gekocht dus we gaan het online gebeuren eens uitproberen. De andere GTA's heb ik meerdere keren uitgespeeld en bij de 5 was dat slechts 1 keer en daarna liet ik het gewoon links liggen. San andreas heeft jaren in mijn ps2 gestoken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenGame is naar de kl*ten sinds die heists toegevoegd zijn.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenWat ben je nu met 10 dezelfdeIk wil ook wel eentje, wat kost dat?
& geen idee, is gewoon leuk om te hebbenEen lege garage is ook maar niks he!
Leave a comment:
-
Guest repliedWat ben je nu met 10 dezelfdeIk wil ook wel eentje, wat kost dat?
Leave a comment:
-
Lol, momenteel 7 stuks van de Osiris, maar die garage moet nog vol, daar spaar ik nu voor, nog 8 mil te gaan :o
Leave a comment:
-
Nieuwe update is zonet online gezet! De supercar kost 1,9 mil, hmm straks mijn garage eens opruimen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenLolWel best die speler reporten, en in de chat zeggen dat die moet stoppen, anders kunnen ze ook bannen :p Dinsdag ist de update normaal, woopwoop!
Heb hier ook 25 mille gehad, Rockstar gaat dat geld echter wel van je account afhalen. Bezittingen die gekocht zijn mag je houden, geef dus zoveel mogelijk uit
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenDinsdag ist de update normaal, woopwoop!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenVandaag een hacker tegen het lijf gelopen , heeft enkele zakjes geld gedropt, alez zo'n 25 miljoen om precies te zijnWel best die speler reporten, en in de chat zeggen dat die moet stoppen, anders kunnen ze ook bannen :p Dinsdag ist de update normaal, woopwoop!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenTsja, mn auto is kapot, wat moet ik anders doen :p
Leave a comment:
-
Guest repliedGood point
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenSay whatOp 1 maand tijd 200u? Dat kan toch niet :o Dat is 6u per dag gemiddeld
Oke, de eerste week haalde ik het waarschijnlijk ook wel. Dan een paar dagen 10 a 12 u gespeeld
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenLaatste dagen niet zoveel eigenlijk :p maar op 1 maand tijd toch zo'n 200 uur gespeeld nu.Op 1 maand tijd 200u? Dat kan toch niet :o Dat is 6u per dag gemiddeld
Oke, de eerste week haalde ik het waarschijnlijk ook wel. Dan een paar dagen 10 a 12 u gespeeld
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenFreak man, hoeveel uur speelt gij per dag?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHeb alweer een miljoen bij elkaar gespaard voor de update
& mij weer laten gaan net... Hydra, 2 duurste boten, en nog een 5tal autos3 garages vol nu
& eindelijk de lijkwagen!
Leave a comment:
-
Heb alweer een miljoen bij elkaar gespaard voor de update
& mij weer laten gaan net... Hydra, 2 duurste boten, en nog een 5tal autos3 garages vol nu
& eindelijk de lijkwagen!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenEcht 'nieuwe' wagens en vliegtuigen? Daar staat nieuwe modding optiesWel veel goesting om nog eens te spelen
Rockstar Games, Rockstar, Video Games, Games, Gaming, Grand Theft Auto, GTA, GTAV, GTA 5, GTA Online, GTA+, GTA Plus, Red Dead Redemption, RDR, Red Dead Online, PS5, PlayStation, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox, PC Games, Computer Games, Home Entertainment, Home Gaming, New Video Games, Videogames, LA Noire, L.A. Noire, Max Payne 3, Max Payne, Vice City, San Andreas, Liberty City, Los Santos, Vinewood
Leave a comment:
Leave a comment: