Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Guest replied
-
Nog wat online fun:
Met een paar man op hetzelfde moment een taxi bellen, en dan de taxichauffeurs Mount Chiliad omhoog laten racen
We hielden een race, om ter eerst van ons appartement naar Mount Chiliad met de fiets:
tsja, random shit:
Leave a comment:
-
Close enough:
En nog eentje van mijn fancy garage (heb 3 garages vol met gemodde autos)& een Savage helicopter, Rhino tank, boot, ... (speel alleen online).
Leave a comment:
-
Het probleem is copyright.
Je mag niet de grafhics of models gebruiken uit 1 van de vorige spelen. Je gaat dus elk model van de grond op opnieuw moeten ontwerpen.
Vroeger nog meegemaakt met generations arena voor quake 2 en quake 3
Leave a comment:
-
-
Guest repliedder zou da ne modder moeten maken, moet toch te doen zijn aangezien ze gta5 gemaakt hebben op de gta4 engine
Leave a comment:
-
VC moeten remaken, met de graphics van vandaag moet dat enorm vet zijn.
Leave a comment:
-
Denk dat VC in de RAGE engine wel enorm vet zou zijn. Zeker als het zich terug in de eighties of seventies zou afspelen. Een GTA die zich in het verleden afspeelt is zowieso leuker om nostalgische redenen, en ook omdat de auto's vroeger mooier waren, muziek beter was, en geen stom smartphone gedoe..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten89 % completed!
Vicy City
Is zowat de beste GTA samen met SA.
ben wel eens benieuwd hoe VC er nu zou uit zien na het verhaal
Leave a comment:
-
50/50, speciale dunebuggy gekregen die buiten een speciale claxon niets anders kan91 %, almost there!
Leave a comment:
-
Dreyfuss vermoorden, niks aan.Nu 50 spaceship parts verzamelen
Ben echt benieuwd naar de bigfoot missie
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenGevonden!
Komt extra missie bij: the killer's identity and location has been revealed.
Leave a comment:
-
Gevonden!
Komt extra missie bij: the killer's identity and location has been revealed.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten& verder ben ik nu eens mn char aan het powerlevellen (1 lvl omhoog per 25 min), zonder cheats of dergelijke
Wat is trouwens de beste manier om, relatief snel, veel geld binnen te rijven ? Als de heists gedaan zijn heb ik schrik om in zo'n dal te vallen ...
Wel jammer dat je de dikke auto's moet kopen ipv ze gewoon in je garage te zetten ....
Leave a comment:
-
vriendjes toevoegen op ps3, nu voel mij mij volledig een nerd
Na m'n examens zal ik hier nog eens posten.
Leave a comment:
Leave a comment: