Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Xanthine
    replied
    Begint erop te lijken :p

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Och jong, vanavond ben je weer miljonair
    Haha, nee, ben verslaafd aan golfen de laatste dagen! Gisteren op -4 uitgekomen na 9 holes, gaat goed

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    potverdorie, had ik da geweten... nu is mn geld op
    Och jong, vanavond ben je weer miljonair

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    potverdorie, had ik da geweten... nu is mn geld op

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Echt 'nieuwe' wagens en vliegtuigen? Daar staat nieuwe modding opties Wel veel goesting om nog eens te spelen

Leave a comment:

• Vtech™
    replied
    Volgende week nieuwe update, nieuwe auto's kleren en vliegtuigen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Ja met vrienden gaat dat nog wel, met de gemiddelde loser online, forget it..
    Als ik terug thuis ben wil ik wel een keer proberen, eerst een weekje oefenen wel. Maar inderdaad, online zit er een pak losers

Oh nee, ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p enkel missions, maar die kan je allemaal alleen ook.. (zeker met armored cars/helis).
    Zo gaat het inderdaad redelijk rap

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oh nee, ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p enkel missions, maar die kan je allemaal alleen ook.. (zeker met armored cars/helis).

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Haha uiteraard! Hoe verdien je anders geld + je kan ook nog voor de elite modes en andere challenges gaan. Als je bv alle 5 de heists doet, zonder dat iemand dood gaat, dan krijgt ieder een bonus van 10 mil. Zo gaat het natuurlijk snel :p

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Als je alle heists gedaan hebt, wat dan ? kan je die opnieuw spelen ?
    Haha uiteraard! Hoe verdien je anders geld + je kan ook nog voor de elite modes en andere challenges gaan. Als je bv alle 5 de heists doet, zonder dat iemand dood gaat, dan krijgt ieder een bonus van 10 mil. Zo gaat het natuurlijk snel :p

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    We zijn met een groep van 6-7 man die dagelijks wel missions of heists doen (of zoals gisteren een hele avond golfen ). Als je een paar heists doet per avond, telt snel door hoor. & omdat we altijd met dezelfde mensen spelen, gaat het foutloos en snel :p
    Als je alle heists gedaan hebt, wat dan ? kan je die opnieuw spelen ?

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    We zijn met een groep van 6-7 man die dagelijks wel missions of heists doen (of zoals gisteren een hele avond golfen ). Als je een paar heists doet per avond, telt snel door hoor. & omdat we altijd met dezelfde mensen spelen, gaat het foutloos en snel :p

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Ja hoe komt gij aan zo veel geld Ik kom met moeite rond wat die heists mij hebben opgebracht, en ik heb nog niet zot gedaan..

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Gisteren nog eens een shopping spree gehad en een Adder, Technical, Insurgent met kanon en een Stinger hardtop gekocht & allemaal volledig geupgrade Weer 6 mil armer
    Hoe komt gij aan zo veel geld Ik houd steeds een buffer van 1 a 2 miljoen maar meer halen lukt mij zelden. Laatste dat ik kocht was zo een luxe heli van 1.7 miljoen

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Gisteren nog eens een shopping spree gehad en een Adder, Technical, Insurgent met kanon en een Stinger hardtop gekocht & allemaal volledig geupgrade Weer 6 mil armer

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    PC of PS3-4?
    Pc masterrace

Leave a comment:

• Tjeu
    replied
    Ik heb 2 high end appartementen, en een garage van 6.
    Nuja, heb het pas een maand geleden gekocht, en wel al 167 uur gespeeld
    PC of PS3-4?

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Hoe zit dat dan met die eigendommen in online? Als jij iets gekocht hebt, kan iemand anders het dan niet meer kopen?
    Ik heb samen met een groep vrienden in hetzelfde gebouw een appartement gekocht, en het gekke is dat iedereen echt een andere flatnummer en/of verdieping heeft. Ook qua prijs is dit een verschil. Maar lijkt me sterk dat alle 1000den spelers een uniek appartement hebben.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Hoe zit dat dan met die eigendommen in online? Als jij iets gekocht hebt, kan iemand anders het dan niet meer kopen?

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Recent zijn er 3 mogelijk. Nu ja recent, ik denk sinds de Heists update. Ik heb 1 appartement van 10, 1 garage van 10 en een garage van 6.
    Ik heb 2 high end appartementen, en een garage van 6.
    Nuja, heb het pas een maand geleden gekocht, en wel al 167 uur gespeeld

Leave a comment:

Working...
X