Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDe mijne noemt 'Pu$$ymagnet'deze update is echt wel leuk! Screenshots moeten we hebben, screeeeeeeenshottttsssssss!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk kies liever voor stijl dan voor veiligheid tegenwoordig :p gisteren weer een zware veldslag door dat VIP gedoe. Ik ben zo blij met mijn minigun
& nog eentje van de boot, intussen wel hernoemd naar "BIER & TIETEN"
Leave a comment:
-
Guest repliedIk hou wel van die luxe-sleeën. Rijd al heel de tijd rond met mijn Cognoscenti.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDie armored cars zijn anders dan de kuruma inderdaad, ze houden minder kogels tegen maar in tegenstelling tot de kuruma zijn ze wel bestand tegen een granaat of rpg. Toch voor 1 shot
& nog eentje van de boot, intussen wel hernoemd naar "BIER & TIETEN"
Leave a comment:
-
Guest repliedDie armored cars zijn anders dan de kuruma inderdaad, ze houden minder kogels tegen maar in tegenstelling tot de kuruma zijn ze wel bestand tegen een granaat of rpg. Toch voor 1 shot
Leave a comment:
-
Oh deze is update is veeeeeel leuker dan de lowriders!
Gisteren een Yacht gekocht, meteen de duurste met alles erop en eraan. Nieuwe villa gekocht in de hills, met alle nieuwe auto's erin. Die nieuwe armored cars vallen wel een beetje tegen, kan je niet vergelijken met de kuruma bvb. Maar verdorie ik ben verliefd op die Camaro
Leave a comment:
-
Guest repliedEen jacht kopen, of 2, of 3, al zie ik er niet echt nut in. De nieuwe wagens zijn wel leukEr zijn ook nieuwe appartementen, waar je het interieur kan kiezen, of een huis in de vinewood hills. Meer van hetzelfde in een ander jasje.
Leave a comment:
-
Ok ik weet wat ik vanavond ga doen :o heb nog 30 mil, kan ik hopelijk wel iets mee kopen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenBenieuwd naar de update, hopelijk brengt het wat leuke nieuwe features. Nu begint het erg saai te worden om geld te verdienen. Gaat ook erg traag. Ze zouden beter iets verzinnen dat een vaste payout geeft of de beurs brengen. Nu duurt het een paar uur om een miljoen binnen te halen.
Leave a comment:
-
Guest repliedBenieuwd naar de update, hopelijk brengt het wat leuke nieuwe features. Nu begint het erg saai te worden om geld te verdienen. Gaat ook erg traag. Ze zouden beter iets verzinnen dat een vaste payout geeft of de beurs brengen. Nu duurt het een paar uur om een miljoen binnen te halen.
Leave a comment:
-
vorige zaterdag ook nog even GTA5 gespeeld... dijk van een game!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenZo stom dat dat enkel voor PS4 is...Maar snap dat natuurlijk ook wel
Leave a comment:
-
Guest repliedZo stom dat dat enkel voor PS4 is...Maar snap dat natuurlijk ook wel
Leave a comment:
-
Guest repliedEindelijk een goede groep gevonden om heists te spelen. Constant Pacific Standard job nu. Gaat vlot zo
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenGisteren tot 16 november, maar de servers zijn down/limited. Toch PS4, Xone en PC. Ik raakte er toch niet op daarjuist.
& ja die inlogproblemen zijn gelukkig te omzeilen op PC
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenWanneer is die Halloween update er? :o
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenLol was me nog niet opgevallen, zie het nu ook.
Leave a comment:
Leave a comment: