Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vtech™
    replied
    Lol was me nog niet opgevallen, zie het nu ook.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
    Gisteren dankzij een hacker al eens van de halloweenupdate kunnen proeven

Zalig spel dat, enige wat mij stoort is dat de looprichting van de banden verkeerd is bij zowel de voor als de achterwielen Was mij bij geen enkele andere wagen opgevallen. Dat is blijkbaar zo bij elke auto
    Last edited by ; 29/10/2015, 15:16.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Okay, sparen dus

Leave a comment:

• Vtech™
    replied
    Gisteren dankzij een hacker al eens van de halloweenupdate kunnen proeven

Last edited by Vtech™; 26/10/2015, 18:55.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    Ik doe gewoon quick job - mission. Verdient meer geld dan heists met random idioten. Missions kunt ge alleen, als die doodgaan hebben ze pech :p Maar ik heb int begin veel geluk gehad, speelde met kameraden samen, en toen hebben we wekenlang niks anders als heists gedaan, geld genoeg
    Doe ik ook nu, Fleeca job vanaf ik kan, is 87k op 15 minuutjes ofzo. Kuruma stelen kan ik alleen, voor de heist moeten ze mij juist naar die bank voeren en de moeilijke dingen doe ik ondertussen met de ogen toe

Eigenlijk zijn die heists ondertussen echt routine, Fleeca is simpel. Prison break is juist als prisinor wat tricky omdat je ammo moet zoeken. Humane Labs is allemaal eenvoudig, pacific standard ook. Gewoon naar mijn flat om de kuruma en klaar

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Ja, nu misschien 100k Duurt echt super lang om miljoenen te halen met Heists. Een Elite challenge voltooien bijvoorbeeld is onmogelijk met random online idoten.
    Ik doe gewoon quick job - mission. Verdient meer geld dan heists met random idioten. Missions kunt ge alleen, als die doodgaan hebben ze pech :p Maar ik heb int begin veel geluk gehad, speelde met kameraden samen, en toen hebben we wekenlang niks anders als heists gedaan, geld genoeg

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Haha platzak :p Ik heb gisteren nog een auto vernietigd omdat mijn garage vol was, achteraf bekeken is dat weer een 700k weggesmeten, maar anders moest ik weer 5 min op en af rijden :p & ik heb een dak op mijn buccaneer gezet
    Ja, nu misschien 100k Duurt echt super lang om miljoenen te halen met Heists. Een Elite challenge voltooien bijvoorbeeld is onmogelijk met random online idoten.

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Die cabrio's zijn fantastisch. Armpje uit het raam en rustig cruisen Heb ondertussen een Full modded Moonbeam, Voodoo en ook een Buccaneer die volledig gemod is op een zwaardere hydrolische kit na. Moet ik nog even voor spelen, want ben weer platzak nu Al ga ik die Moonbeam wss weer verkopen
    Haha platzak :p Ik heb gisteren nog een auto vernietigd omdat mijn garage vol was, achteraf bekeken is dat weer een 700k weggesmeten, maar anders moest ik weer 5 min op en af rijden :p & ik heb een dak op mijn buccaneer gezet

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Allee hup, gisteren toch maar eens een Buccaneer gekocht en volledig gemod. Erna met de kont op de grond door de stad gereden, met een spoor van vonken erachter Erna weer een 2tal uur chaos veroorzaakt door met mn tank in die steeg bij Benny's te gaan staan
    Die cabrio's zijn fantastisch. Armpje uit het raam en rustig cruisen Heb ondertussen een Full modded Moonbeam, Voodoo en ook een Buccaneer die volledig gemod is op een zwaardere hydrolische kit na. Moet ik nog even voor spelen, want ben weer platzak nu Al ga ik die Moonbeam wss weer verkopen

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Allee hup, gisteren toch maar eens een Buccaneer gekocht en volledig gemod. Erna met de kont op de grond door de stad gereden, met een spoor van vonken erachter Erna weer een 2tal uur chaos veroorzaakt door met mn tank in die steeg bij Benny's te gaan staan

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Can't wait, na het werk toch snel even spelen
    Toch maar aan het spelen om een 3e te kopen Die moonbeam is echt NFS Underground 2 stijl, hoe meer boxen hoe beter

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Da is gestoord duur die upgrades Een miljoen er door aan een Voodoo 400k voor de ombouw en dan nog een half miljoen updates Meer zelfs Ga het bij 2 lowriders houden, de Voodoo en de Moonbeam van
    Can't wait, na het werk toch snel even spelen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Da is gestoord duur die upgrades Een miljoen er door aan een Voodoo 400k voor de ombouw en dan nog een half miljoen updates Meer zelfs Ga het bij 2 lowriders houden, de Voodoo en de Moonbeam van

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Ik moet geld verdienen met 'The Fleeca Job', alle andere heists dat ik meespeel falen omdat er sukkels bijzitten. Er worden maar weinig heists meer gespeeld op de consoles denk ik Heb ook nog een Osiris, Adder, Zentorno, T20, Stinger Topless, Stinger GT, Trufade Z-Type, Stirling GT, ... Allemaal ook minstens een half miljoen maar die wil ik niet verkopen
    Kheb zo'n garage vol gekocht als "investering" omdat ik toch anders mn geld maar opmaak aan zinloze dingen. Vooral rocket launcher/grenade launcher kost mij hopen geld, en de boetes van de insurances

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Kzit nog safe, 31 mil, en heb een garage met 8 Osirisen die ook elk voor 1 mil+ verkopen. Gisteren nog wat heists gedaan, en mijn cut op 0% laten zetten :p Ik geef dat altijd aan de noobs
    Ik moet geld verdienen met 'The Fleeca Job', alle andere heists dat ik meespeel falen omdat er sukkels bijzitten. Er worden maar weinig heists meer gespeeld op de consoles denk ik Heb ook nog een Osiris, Adder, Zentorno, T20, Stinger Topless, Stinger GT, Trufade Z-Type, Stirling GT, ... Allemaal ook minstens een half miljoen maar die wil ik niet verkopen
    Last edited by ; 20/10/2015, 11:23.

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Verdorie, mijn 2 miljoen zal snel op zijn
    Kzit nog safe, 31 mil, en heb een garage met 8 Osirisen die ook elk voor 1 mil+ verkopen. Gisteren nog wat heists gedaan, en mijn cut op 0% laten zetten :p Ik geef dat altijd aan de noobs

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Verdorie, mijn 2 miljoen zal snel op zijn

Leave a comment:

• Vtech™
    replied
    Ze hebben idd de meeste geband.

Nog een laatste trailerke voor morgen..

Leave a comment:

• Xanthine
    replied
    Ik zeg ook nergens dat PC en console te vergelijken zijn.
    Voila einde verhaal
    Ik ben sinds een paar dagen eens terug GTA aan het spelen, en ben nog geen enkele cheater tegengekomen. (terwijl het ervoor echt onspeelbaar was). Zouden ze toch de grootste hoop gebanned hebben? Of is gewoon de schoolvakantie voorbij? :p

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    ik lees hier bullshit

In 2004 kochten wij onze eerste desktop thuis. Pentium 4, 512 mb ram en kostte 1100€ inclusief een 15" lcd monitor
    Daar kon je in 2009 al niets meer mee aanvangen.

Het voordeel van de consoles is inderdaad dat je gewoon voor de komende 6-8 jaar safe zit bij het gamen. geen kosten en toch worden de games telkens beter. Kijk maar eens naar een ps3 titel van 2006 en een van 2013.

Dat gezegd zijnde ik heb GTA al lang niet meer gespeeld. Na de campaign gestopt. De kans zit erin dat ik het wel nog ga spelen als de backwards compatibility voor de xbox one gelanceerd wordt want ik heb het op de 360 en die staat stof te vangen
    Dat is dan ook een mid-range PC en geen gaming PC he :p Maar ja ik kan niet tegen lange laadtijden/slechte graphics, ik koop om de 2 jaar een nieuwe PC zodat ik altijd elke game op de hoogste settings kan spelen. Ik game ook op een HD beamer dus het moet er goed uitzien Ik heb GTA V ook altijd op PS3 gespeeld tot het op PC uitkwam, en console/PC valt gewoon niet te vergelijken. Als ze nu eens bij consoles ook de keuze zouden geven, een standaardmodel voor 500 euro, en een high end voor 1000 euro, dan denk ik dat veel PC gamers gaan overschakelen op console. Nu is de hardware gewoon te zwak.
    Ik zeg ook nergens dat PC en console te vergelijken zijn. PC gaat meestal sneller laden en betere graphics geven, 100% juist.

Ik was gewoon altijd dat vergelijken van de specs beu om dan op low of medium te moeten spelen. Om maar te zwijgen van alle drivers en andere problemen. Consoles is naar de winkel lopen en een spel nemen en naar huis. Je krijgt dan ook relatief goede graphics en een geoptimaliseerd spel daarvoor. Meer dan goed genoeg voor mij en een heel deel gamers. Ik ben een vijftal jaar geleden overgestapt toen ik de vergelijking ging maken, een videokaart update van mijn pc kostte dan even veel dan een PS3. Die PS3 heb ik recent vervangen door een 4, met mijn PC'tje van dan kon ik geen 5 jaar verder zonder nieuwe upgrades, ben ik zeker.

Leave a comment:

Working...
X