Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6 Time Trial
Collapse
X
-
Tis al goed. Enig idee wat ne richttijd is? Laatste stuk kan veel sneller, vanaf Carrousel. Maar dan ga ik nooit voluit want anders weer in den decorOorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOpgever!
Comment
-
Ik zal vanavond eens proberen, dan hebt ge een richttijdOorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenTis al goed. Enig idee wat ne richttijd is? Laatste stuk kan veel sneller, vanaf Carrousel. Maar dan ga ik nooit voluit want anders weer in den decor

Nee, niet echt een idee
Ik weet wel dat ik vrij rap ben met de M4.
Comment
-
Dat spel drift te graag en dan ja. Tis sowieso om zeep dan.Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk zal vanavond eens proberen, dan hebt ge een richttijd
Nee, niet echt een idee
Ik weet wel dat ik vrij rap ben met de M4.
Ik zou zeggen, kzal meedoen maar het is voetbal.
Comment
-
Aangepast, zie voorwaarden op de 1e pagina!
Zoals altijd, tijd gewoon posten. Indien je een betere tijd hebt, je vorige post NIET editen, maar gewoon een nieuwe post.
Voorwaarden goed gedetailleerd bekijken, de naam van de wagen en het circuit zijn letterlijk uit GT6 overgenomen, zodat er geen verwarring ontstaat.
Ook goed bekijken welke banden gebruikt worden, tijdstip vd dag, weer enz...
Comment
-
HahahahaOorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten7.25.900 is mijn tijd.
Met een gewone controller gereden.
Nen halve minuut van de eerste richttijd. I am allmost there
Comment
-
Ik rij van muur naar muurOorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGe moogt op sport zacht rijden he.
Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692 
Keer zachte banden steken, tzal dat zijn
Comment
-
Ik dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigerenOorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk rij van muur naar muur
Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692 
Keer zachte banden steken, tzal dat zijn
Comment
-
Corrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas gevenOorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigeren
En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er
Comment
-
Halve minuut, you wishOorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenCorrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas geven
En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er 

€20 kost het nog maarOorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBimmer; leen mij dat spel eens!
Comment
-
FU!!!!!!!!!! In Karrusel tgras in en toch noggggggggggggggggg:Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHalve minuut, you wish
7:24,435 en ne FUKKING blauwen tijd. Eat this! Onder de 7:20 moet lukken
Comment
-
Aah, van't weekend anders eens héOorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGa echt geen 20EUR neerleggen voor 1 rondje op u doos te geven
Comment
-
Ik bedoelde trouwens dat je vanaf 6:30 aan da recht stuk begint ongeveer. Ale, dan ben ik ongeveer aan die laatste gebankte bocht.Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHalve minuut, you wish
Comment
-
Aah ok dat kan al wat meerOorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk bedoelde trouwens dat je vanaf 6:30 aan da recht stuk begint ongeveer. Ale, dan ben ik ongeveer aan die laatste gebankte bocht.
Comment
-
Echt verschoten van mij tijd. Ale, nu heb je een richttijd eOorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAah ok dat kan al wat meer
Comment

Comment