Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Moeten we dan elke tweedehandslijst in het oog houden, of alleen de late '90 's?Oorspronkelijk geplaatst door Mister V6 auto's die opkomen in de 2de handslijsten, 1 week lang in GT4 time, vanaf dag 674 of zoiets. 4 LM bakken, dan nog een zwarte S2000 en een Clio V6, allemaal dus in het zwart. Maar dat is alles wat ik erover weet.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ik weet ook niet meer welke lijsten; ik heb ook al een paar keer een oproep gedaan, maar die werd niet beantwoord.Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeMoeten we dan elke tweedehandslijst in het oog houden, of alleen de late '90 's?
Kzal morgen eens kijken via google.
Comment
-
Die Celica is de moeite vind ik, niet bijzonder snel maar heel leuk om te rijden. Ik heb er ondertussen al 3.Oorspronkelijk geplaatst door michaelik ben begonne met elke classic car te kopen
dus ongeveer van 1960-1985 buiten enkele amerikaanse
ik heb juist een celica gt uit '70 en een fairlady 2000 uit '67
Die Fairlady 2000 heb ik ook.
Comment
-
hehe grapje zekerOorspronkelijk geplaatst door mustang_freakOmdat dat een door lotus aangepaste opel is?

nog een vraagje als je in B-spec een endurance rijdt, kom je automatisch de pits in enzo, maar als ik de pits verlaat gaat i dan niet meer automatisch naar x3 snelheid?
Comment

Comment