Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    ik heb net die supercar cup gereden in proffesional events.

met een Ford GT.
    piece of cake
    Thanks ... Die kost toch niks, 140000 of zo zeker ?
    Die buick koop je toch gewoon ... 50000, dat verdien je toch met één raceje te rijden ... ?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

@Xius001: waar win je die Buick?
      kopen
      72%

Comment

• Met welke auto rijden jullie de special conditions (die op dirt en snow). En met welke auto de lightdinges-cup in beginners?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
          Met welke auto rijden jullie de special conditions (die op dirt en snow). En met welke auto de lightdinges-cup in beginners?
          lightweight ben je best met elise
          spec cond ben ik begonnen met sti, dan geunlockte wagens nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
            De vraag is misschien al vaak gesteld geweest: Met welke Mercedes doe je mee aan de races bij het merk zelf?
            Ik heb beide races gereden met mijn standaard SL 65 AMG. Gewonnen zonder problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
              Met welke auto rijden jullie de special conditions (die op dirt en snow). En met welke auto de lightdinges-cup in beginners?
              Ik met m'n Lancia Delta S4. Die win je bij Citta di Aria hard geloof ik maar ik ben niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                Lekker, dan ga ik die vanmiddag ook eens doen ...

heb schwarzwald liga B (allez, ik denk toch dat het B is, het is die met "3-400bhp German cars") gisteren begonnen en met de SLR win je toch ook al heel makkelijk.

nog een aanrader: Special Conditions, de race op George V in 'Normal': daar win je een Renault 4 Maxi Turbo Rallye Car Voiture 4WD Coupé, rijdt echt leuk en is 300.000 credits waard
                Is een Renault 5 Maxi Turbo Rallye Car, klein detail groot verschil
                Wil niet dwarszitten hoor, wil je zelfs bedanken voor de tip!

Comment

• Ik heb bijna die CLK-GTR.

Welke races doe ik hiermee het best? Of moet ik hem verkopen?

Ik heb ook al lang die CLK-DTM, best verkopen, of bijhouden?

Comment

net gestopt met spelen.

zit momenteel aan 62.3%

nu wordt het toch al een pak moeilijker.

Ik heb die 1000 Miles gedaan met een AC cars Cobra 427. is echt wel zot als je dat doet in A-spec (letterlijk ganse dag aan bezig gezeten)

btw z'on cobra zuipt nafte en eet banden (Racing Medium)
                    dan krijg je z'on gedrocht van een alfa romeo jong.. ik had gehoopt op die lekkere JAG E-type.
                    Bij mijn weten zijn Racetires illegaal bij de 1000 milles. Die lekkere jag win je bij British sportscars geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                      Ik heb bijna die CLK-GTR.

Welke races doe ik hiermee het best? Of moet ik hem verkopen?

Ik heb ook al lang die CLK-DTM, best verkopen, of bijhouden?
                      Bijhouden!!! Eén van de beste wagens van het spel vind ik...

Ik hou trouwens bijna alle wagens bij, tenzij ik ze dubbel heb...
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Bijhouden!!! Eén van de beste wagens van het spel vind ik...

Ik hou trouwens bijna alle wagens bij, tenzij ik ze dubbel heb...
                        Ok, dan doe ik die DTM-races 2 keer, dan verkoop ik 1 van men CLK-GTR'en

Wat is hiervan de verkoopwaarde? (van die CLK-GTR)

Comment

• 700.000+...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                            Ok, dan doe ik die DTM-races 2 keer, dan verkoop ik 1 van men CLK-GTR'en

Wat is hiervan de verkoopwaarde? (van die CLK-GTR)
                            743000 credits (ongeveer hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                              Black vs White:

Hoe kan je twee wagens in de fotomode fotograferen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lamboron
                                Hoe kan je twee wagens in de fotomode fotograferen?
                                Niet, het is met PS gedaan.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                                  Waar win je dit onding?

Comment

• Als ik dit hier allemaal lees ben ik bijna beschaamd om te zeggen dat ik eindelijk wat vooruit ga in GT4.
                                    Na een klein tipje van hier, had ik mij een Subaru Impreza Sedan WRX Sti sp.C '04 aangeschaft, die helemaal getuned.. daarmee rij je echt veeeeeeeel uit als je wilt.

Klein vraagje nog heb de Sub getuned tot 501 pk (of zoiets) maar als ik ermee ga racen heb ik nog 494 pk. Normaal dat ik 7 pk verlies dan??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                      Klein vraagje nog heb de Sub getuned tot 501 pk (of zoiets) maar als ik ermee ga racen heb ik nog 494 pk. Normaal dat ik 7 pk verlies dan??
                                      Als je veel met de naald in het rood ga, verminderen pk's!

Comment

• twas al vanaf de eerste race, en tis een nieuwe dus tzal wel iets anders zijn zeker?

Comment

• Nja, ik heb er ook last van, maar als je het mij vraagt zit het allemaal tussen de oren
                                          Ik merk niet dat ik minder pk's heb

Wel dat hij opeens harder gaat na een olie ververs beurt

Comment

Working...
                                          X