Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb schwarzwald liga B (allez, ik denk toch dat het B is, het is die met "3-400bhp German cars") gisteren begonnen en met de SLR win je toch ook al heel makkelijk.
Ik heb die 1000 Miles gedaan met een AC cars Cobra 427. is echt wel zot als je dat doet in A-spec (letterlijk ganse dag aan bezig gezeten)
btw z'on cobra zuipt nafte en eet banden (Racing Medium)
dan krijg je z'on gedrocht van een alfa romeo jong.. ik had gehoopt op die lekkere JAG E-type.
Bij mijn weten zijn Racetires illegaal bij de 1000 milles. Die lekkere jag win je bij British sportscars geloof ik.
Als ik dit hier allemaal lees ben ik bijna beschaamd om te zeggen dat ik eindelijk wat vooruit ga in GT4.
Na een klein tipje van hier, had ik mij een Subaru Impreza Sedan WRX Sti sp.C '04 aangeschaft, die helemaal getuned.. daarmee rij je echt veeeeeeeel uit als je wilt.
Klein vraagje nog heb de Sub getuned tot 501 pk (of zoiets) maar als ik ermee ga racen heb ik nog 494 pk. Normaal dat ik 7 pk verlies dan??
Comment