Als ik hier een beetje lees wat jullie allemaal kunnen doen met dat game, heb ik zo het gevoel dat ik den helft mis...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droesallemaal wel mooi, maar een oudere knol zoals ikgaat helemaal op in de oudere bakken die je kan winnen of kopen.
hiernet een Golf I GTi gewonnen, in het wit (ps: iemand hem al in een andere kleur gewonnen, rij ik de gti cup nog is)
krijg er net 201 pk uit, zalig
Helemaal op den buik gelegd en brede BBS velgjes eronder, helemaal duitse stijl is i, uber!!
ook heb ik bij de early 80's een peugeot 205 turbo 16s kunnen kopen, maar heeft 90d km's ofzo, best jammer.. maar geloof er sterk in dat dit minder kan
elke x ik hem tegenkom met minder km's koop ik hem, credits genoeg
owja: Uit mijn sl 65 amg heb ik +900 pk gekregen.
@Proof: mooie foto's, DB9 met BBS is écht geslaagd
Comment
-
Godverdomme ik heb slecht geslapen.Ik ben vorige nacht om 2u aan de 24u van de Nürburgring begonnen met een Audi R8 in B-spec. Ik heb zo'n nieuwe PS2 en die krijgen het nogal snel warm heb ik gemerkt dus heb ik mijn metalen CDkoffertje waar mijn GSM in verpakt zat op de bovenkant gelegd om toch iets van externe koeling te hebben en ik heb mijn raam op een kier gezet. (het was koud btw.
) De bedoeling was om voor zolang ik nog wakker was elke 12 minuten het spel terug op monitor screen te zetten en de snelheid 3X op te speeden. Dat heb ik nog gedaan tot 6u s'morgends denk ik want slapen was nogal moeilijk omdat mijn kamer veranderd was in een onderkoelde LED show. Standby ledje van de tv, standby ledje, het uur en het teken da mijn alarm opstaat van mijn Stereo, dan nog de PS2 zijn groen ledje en dat rood lampje van de controller dat een rode gloed zette op mijn muur. Plus nog dat gezoem van de PS2 en de koude en het lawaai van buiten zorgde er allemaal voor dat ik een slechte nachtrust heb gehad. Ach ja hij heeft reeds 18uur gereden en we staan voor op schema.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Een PS2 heeft toch geen groen ledje?(oh jawel, toch, my mistake
)
Je vergeet het blauwe ledje
Trouwens, hebben die nieuwe ps2's zoveel last van de warmte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaDe nieuwe heeft (gelukkig) geen blauw ledje meer, enkel een rood standby ledje en als je hem opzet word het groen. Na een uurtje word die toch wel warm bovenaan ik weet wel niet of dit kwaad kan maar voor die 24u neem ik geen risico's. Het is zelfs mogelijk dat de temperatuur daalt na een nachtje want nu is hij veel kouder dan als hij 2uur opstaat. Het kan ook zijn dat mijn externe koeling in de vorm van een metalen cdkoffertje werkt ofwel ben ik melaats waardoor ik geen gevoel meer heb in mijn handen.
Nuja, mijn PS2 wordt ook warm, maar die laat ik gewoon een paar dagen aanstaan soms, kan geen kwaad...denk ik
Comment
-
ik had een vraagje ... bij het afstellen van je auto kun je bij "LSD" het volgende instellen: 'initial torque', 'lsd acceleration' en 'lsd deceleration' ... Wat doen deze juist, want als ik deze verstel merk ik echt niet zoveel verschil :s ...
alvast bedankt
ps. m'n sl65 heeft 999hp,
400m : 10.214s
1000m : 17.864s
top (gearbox op 13) : 352,7km/h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJeik had een vraagje ... bij het afstellen van je auto kun je bij "LSD" het volgende instellen: 'initial torque', 'lsd acceleration' en 'lsd deceleration' ... Wat doen deze juist, want als ik deze verstel merk ik echt niet zoveel verschil :s ...
alvast bedankt
ps. m'n sl65 heeft 999hp,
400m : 10.214s
1000m : 17.864s
top (gearbox op 13) : 352,7km/hBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
Comment