Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• In Micheal's huis kan ik de auto's opslaan, in dat van Trevor ook maar in het huis van Franklin lukt het niet. In Michael's loods kan ik er ook opslaan, bij de rest nog niet geprobeerd. Enkel kocht ik mij gisteren een nieuwe auto voor Micheal en die ben ik kwijt.

Comment

• In geen enkele garage lukt mij dat, dus in afwachting van die update piek ik er alleen maar en doe ik geen mods

Comment

• Bij mij blijven ze overal staan. Mijn Mustang is ook even weg geweest, maar de dag nadien was die weer terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
            Bij mij blijven ze overal staan. Mijn Mustang is ook even weg geweest, maar de dag nadien was die weer terug.
            Als je zo'n auto op het internet koopt, vervangt die dan de auto waarmee het personage rijdt of hoe werkt dat precies?

Comment

• Die worden in de garage van het personage waarmee ge het koopt geleverd. Maar als ge bvb een tank koopt staat die in de hangar op de luchthaven.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Als je zo'n auto op het internet koopt, vervangt die dan de auto waarmee het personage rijdt of hoe werkt dat precies?
                Wat IbifaHo zegt klopt, maar je laat die dan ook best gewoon staan. Want als je hem kwijt raakt ben je al je geld kwijt.

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                Die worden in de garage van het personage waarmee ge het koopt geleverd. Maar als ge bvb een tank koopt staat die in de hangar op de luchthaven.
                Wie koopt er nu een tank? Gewoon Fort Zancudo binnen wandelen en je kiest je een militair voertuig en klaar Zo heb ik al een buzzard, titan en 2 straaljagers. Ook die rhino ben ik zo gaan halen.

Zelf ben ik ondertussen op de beurs beginnen spelen om wat geld bij te verdienen. toch al 5.000.000 bij

Comment

• Ja ik ga die daar ook altijd halen. Ik moet ook dringend is op de beurs beginnen! Heb nog 120 000 0000 nodig voor dat stom golf terrein te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Ja ik ga die daar ook altijd halen. Ik moet ook dringend is op de beurs beginnen! Heb nog 120 000 0000 nodig voor dat stom golf terrein te kopen.
                    120 Ik ben toch ergens geld kwijtgespeeld dan blijkbaar. Ik zit nu 74% ver en ik had maximaal 17.5 miljoen, dat net na de bankoverval. Dat is blijkbaar redelijk weinig

Comment

• Hebhet gisteren al kunnen installeren, nu nog kunnen beginnen spelen....

Wil echt eens met die Jumbo vliegen...gemakkelijk te vinden?

Comment

• E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                          Hebhet gisteren al kunnen installeren, nu nog kunnen beginnen spelen....

Wil echt eens met die Jumbo vliegen...gemakkelijk te vinden?
                          Op de luchthaven kunt ge die nemen.

Comment

• Hier ook ps3 ivm de auto's.

Zonde, want had er al redelijk wat geld aan uit gegeven, hopelijk snel die fix dan.

Comment

• gisteren toch al eens kunnen spelen. Missie tot het ophalen van de zoon gespeeld. Moet toch serieus wennen aan alle knopjes en leren schieten... Vnvd ist vrouwke nie thuis dus zullen we het verhaal eens verder zetten.

Eens op zoek gaan naar de vliegtuigen.....

Comment

• Vanaf 13u is gta V Online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                  Vanaf 13u is gta V Online.
                                  Alé, ik weet weer wat te doen dan Direct eens proberen zie.

Comment

• Voor de gevorderden, klik hier.
                                    Last edited by Gixxer; 01/10/2013, 17:37.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      Voor de gevorderden, klik hier.
                                      WTF
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Is er hier iemand die al online geraakt is? Ik heb al verschillende keren geprobeerd, maar ik raak nooit verder dan het maken van een figuurtje.

Comment

• Strax eens proberen, is overbelast naart schijnt.
                                          Wat te verwachten was
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X