Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
In Micheal's huis kan ik de auto's opslaan, in dat van Trevor ook maar in het huis van Franklin lukt het niet. In Michael's loods kan ik er ook opslaan, bij de rest nog niet geprobeerd. Enkel kocht ik mij gisteren een nieuwe auto voor Micheal en die ben ik kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenBij mij blijven ze overal staan. Mijn Mustang is ook even weg geweest, maar de dag nadien was die weer terug.
Comment
-
Die worden in de garage van het personage waarmee ge het koopt geleverd. Maar als ge bvb een tank koopt staat die in de hangar op de luchthaven.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAls je zo'n auto op het internet koopt, vervangt die dan de auto waarmee het personage rijdt of hoe werkt dat precies?
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenDie worden in de garage van het personage waarmee ge het koopt geleverd. Maar als ge bvb een tank koopt staat die in de hangar op de luchthaven.Zo heb ik al een buzzard, titan en 2 straaljagers. Ook die rhino ben ik zo gaan halen.
Zelf ben ik ondertussen op de beurs beginnen spelen om wat geld bij te verdienen. toch al 5.000.000 bij
Comment
-
Ja ik ga die daar ook altijd halen.Ik moet ook dringend is op de beurs beginnen! Heb nog 120 000 0000 nodig voor dat stom golf terrein te kopen.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenJa ik ga die daar ook altijd halen.Ik moet ook dringend is op de beurs beginnen! Heb nog 120 000 0000 nodig voor dat stom golf terrein te kopen.
Ik ben toch ergens geld kwijtgespeeld dan blijkbaar. Ik zit nu 74% ver en ik had maximaal 17.5 miljoen, dat net na de bankoverval. Dat is blijkbaar redelijk weinig
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenHebhet gisteren al kunnen installeren, nu nog kunnen beginnen spelen....
Wil echt eens met die Jumbo vliegen...gemakkelijk te vinden?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenVanaf 13u is gta V Online.Direct eens proberen zie.
Comment
-
Comment
Comment