voeg mij es toe: streetricer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
doneOorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichtenvoeg mij es toe: streetricer
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk haat het commando "voeg mij es toe"
Voeg zelf eens toe luilak 
Haha
cavaaOorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk kom zo metteen, nog één B-spec race doen (15 minuutjes)BMW X5 45e
Comment
-
Moet hij maar niet al die underscores en shit gebruiken in zijn naam.Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk haat het commando "voeg mij es toe"
Voeg zelf eens toe luilak 
Comment
-
Ben er!Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk zal er eentje starten
kevin-w_11
Comment
-
Khad da ook eerst. even helemaal naar het hoofdmenu of spel terug opstarten en dna werkt het normaal...Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIk krijg nog steeds die error... kan geen verbinding maken met jullie
BMW X5 45e
Comment
-
Gisteren viel het spel mij ergens een beetje tegen,ik was met mijn pas aangeschafte Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce rondjes aan het rijden op de Top gear race track,ik begon mijn eigen tijden te verbeteren,en reed met een standaard wagen en alle hulpmiddelen uit'.Mijn tijd was 1:10,210 maar dit lijk mij nogal snel,dan maar eens "THE stig" zijn tijd opgezocht : 1:19
Dat verschil is wel heel erg hoog niet?
Btw die lambo is echt wel zalig....die rijd het beste van al die lambo's.
Comment
-
Vannacht hebben mijn B-spec drivers de Roadster endurance uitgereden, zonder mijn hulp ! Dat is wel het leuke aan endurance, ik kan dat starten en gaan slapen / werken / voetballen / ..
Bijna lvl27, tegen dat ik van het werk kom is dat ook in orde en laat ik de volgende endurance starten voor ik ga voetballen. Handig ! Nu nog wachten op het aansturen van B-spec via een browser.
Comment
-
De mijne heeft vorige nacht voor de 2de keer de 9 uren van Tsukuba gedaan. Een uurtje geleden begonnen voor de 3de keer. Bijna B-Spec level 34Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVannacht hebben mijn B-spec drivers de Roadster endurance uitgereden, zonder mijn hulp ! Dat is wel het leuke aan endurance, ik kan dat starten en gaan slapen / werken / voetballen / ..
Bijna lvl27, tegen dat ik van het werk kom is dat ook in orde en laat ik de volgende endurance starten voor ik ga voetballen. Handig ! Nu nog wachten op het aansturen van B-spec via een browser.
Comment
-
Yep, op GT planet verpatsen voor 10 dikke andere karren. Genoeg van die zotten daar die er alles voor over hebbenOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenStraks heb je die kar van Vettel 2x
Comment
-
Ik heb gisteren eindelijk de laatste event van bonus 1 gedaan, met de Nissan GT-R. Had er reeds 1, maar die had +500pk en woog te weinig. Dan maar nog één gekocht, en na keer of 6-7 goud gehaald. Van bonus 2 heb ik vooral zilver denk ik, en Nascar nog niets wegens geen geschikte Nascar
Comment

Comment