Verkoopt ge uwe Logitech apart ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die heb ik nog nodig voor op de pc te spelenOorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenVerkoopt ge uwe Logitech apart ?
Comment
-
toch wel hoor... m'n banden linksonder in het scherm... gaan van blauw, naar wit, naar oranje en dan vuurrood.Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBandenslijtage is er toch niet?
Enkel online en endurance races.
Mijn ZR-1 heeft 918pk en weegt 1100kg met die race upgrade. Rijdt oké.
Comment
-
Is gewoon de Temperatuur...Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtentoch wel hoor... m'n banden linksonder in het scherm... gaan van blauw, naar wit, naar oranje en dan vuurrood.
Comment
-
Wat zou je nog voor de ps3 willen?eventueel met gt5 mss kan dan mijn buurman ook eens gamen...Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBen het beu, Granturismo gaat de kast in
, PS3 misschien ook maar de verkoop in gooien...
Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIs gewoon de Temperatuur...
serieus...? excuseer me dan.
Comment
-
Is dat een recente PS3? Zoek er nog één voor bij de vriendin.Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBen het beu, Granturismo gaat de kast in
Terug overschakelen op pc volledig. Maat van me is nu een pc voor me aan het samenstellen en dan er terug tegen aan met Rfactor, iRacing
Comment
-
Tis een slim van 250gig, half jaartje oud ongeveer.Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIs dat een recente PS3? Zoek er nog één voor bij de vriendin.
Ik laat jullie 2 wel iets weten als ie weg zou gaan
Comment
-
Wel wel wel...wat krijgen we nu...denk dak toch nog gelijk zal krijgen,Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBen het beu, Granturismo gaat de kast in
T'is je vergeven...ben het ook al meer of beu.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenTis een slim van 250gig, half jaartje oud ongeveer.
Ik laat jullie 2 wel iets weten als ie weg zou gaan
Merci Brecht
Comment
-
Rijd eens 2 rondjes ring met een M3 of C63 met goed wat driften.Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBandenslijtage is er toch niet?
Enkel online en endurance races.
Mijn ZR-1 heeft 918pk en weegt 1100kg met die race upgrade. Rijdt oké.
Comment
-
Mss beetje te veel gekast allemaal
Mij stoort het ook mateloos op sommige vlakken, maar 'k amuseer mij nog, voorlopig dus nog tevreden
Derstrak met de Wernercupra geraced! ID = Wernerturbo. Was lachen, ni veel serieus racen, behalve da rondje Nordschleife. Ge ziet dat dieje zot em goe kent in't echt ze, want da Evoke vloog derover
Mr voor de rest was't rammen, botsen, en vooral de bandjes opsmoren natuurlijk
Comment
-
Nu begint het pas leuk te wordenOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGT5 begint mij ook meer en meer te teleurstellen, jammer genoeg. Zorgt voor teveel frustraties ..
Comment
-
Ja, alleen in Arcade of online, nergens anders.Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenRijd eens 2 rondjes ring met een M3 of C63 met goed wat driften.
Comment
-
Nah, nie krijgen we door dat het totaal onrealistisch isOorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenNu begint het pas leuk te worden
Comment
-
Da had ik ook na da'k rFactor heb leren kennen. Ik heb da een jaar of twee-drie gespeeld bij de VRL (check http://www.vrl-simracing.be/ en 't forum), waar gij volgens mij zeker zou meekunnen Brecht, en wat echt een leuke bende is! ALS ge echt goe wilt simracen, en rFactor spelen, doet ge't imo het beste daar, 100% zeker. Voor mij is het allemaal wat te serieus, ik heb nog veel andere dingen aan mijn hoofd, en ben daarom weer helemaal terug te vinden voor het principe van race kiezen, auto kiezen en vlammen, zonder setups te moeten zoeken of weet ik veel wat. Ieder zijn ding I guess.
Comment
-
Thx voor de tipOorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDa had ik ook na da'k rFactor heb leren kennen. Ik heb da een jaar of twee-drie gespeeld bij de VRL (check http://www.vrl-simracing.be/ en 't forum), waar gij volgens mij zeker zou meekunnen Brecht, en wat echt een leuke bende is! ALS ge echt goe wilt simracen, en rFactor spelen, doet ge't imo het beste daar, 100% zeker. Voor mij is het allemaal wat te serieus, ik heb nog veel andere dingen aan mijn hoofd, en ben daarom weer helemaal terug te vinden voor het principe van race kiezen, auto kiezen en vlammen, zonder setups te moeten zoeken of weet ik veel wat. Ieder zijn ding I guess.
Ik heb gisteren een 8 uurs wedstrijd gedaan met 4 man bij iemand zijn thuis. LMS kampioenschap met de RS Spyder. Was een organisatie van racedepartment, was ook fun
Comment
-
Beetje drastische beslissing niet? Meer dan genoeg topgames op de PS3, of alleen gekocht voor GT5?Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBen het beu, Granturismo gaat de kast in

Ik amuseer me er ook nog steeds mee, heeft zijn fouten maar geen enkele game is perfect. En racegames op pc hebben me nooit niet echt kunnen boeien, net zoals ik fifa ook veel liever op PS3 speel.
Comment
-
A-spec heb je geen bandenslijtage of benzineverbruik.Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenRijd eens 2 rondjes ring met een M3 of C63 met goed wat driften.
Enkel online en endurance.
Jij zult het wel verwarren met de temperatuur ofzo?
Comment

Comment