Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja, ik heb er eentjeOorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNog eens voor alle duidelijkheid. De E46 M3 CSL is wel degelijk soms 2dehands te koop? Gewone E46 M3 ben ik al tegengekomen en 320i touringcar, geen CSL...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie Enzo is te snel
Niet meer nodigOorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAh, stuur ff de Scuderia terug, dan stuur ik u de 458, die kan de Enzo wel aan

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIs dat bij die GT challenge oid? Bij die specials...
Heb ik makkelijk gedaan met m'n Scuderia die amper getuned is.
Het was idd dat Ferrari ding. Gewonnen met 0,339 voorsprongOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDenk dat dat bij Ferrari ding is.
Heb wel serieus nog moeten afblokken
En al spinnend over de lijn, de Enzo had mij een tik gegeven
Comment
-
Je zou hem terug moeten hebben nuOorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenGoed voor zorgen hè
Nogmaals bedankt !
Comment
-
Yep, merci, en no problem, als je nog eens iets nodig hebt let me knowOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe zou hem terug moeten hebben nu
Nogmaals bedankt !
Comment
-
Heb gie gereden met de 458... peace of cakeOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIemand die toevallig al de MR Challenge gereden heeft?
Die McLaren F1 blijkt bloedsnel te zijn daar
EDIT: Net RUF Yellowbird gekocht
Comment
-
ZR1, zalig driftkotOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNet een ZR-1 gekocht. Rijdt best goed
Alleen: 385.000 voor Race-car modificatie
Comment
-
Ik heb die van toscane op goud uitgeseeld... Maar de andere 2...Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie Rally Special van Loeb
Lukt me van geen kanten 
Comment
-
hier ook wel zin in online racen vanavond.. nog volk?Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvnvd potje online?
Comment

Comment