Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een race met de Z3 op Zolder online gereden, check die tijdsverschillen. Volgende keer laat ik het hier ook even weten, kunnen jullie ook meedoen als je zin hebt
Constant klamme handjes (Gelukkig heeft die G25 een lederen stuur), en te hoge hartslag .
Gisteren wou ik raceke doen op zolder in het donker. maar het spel loopt mega traag in het donker. Vré raar want op andere circuits heb ik dat niet als ik in't donker rij
Hmm, graag, maar ik moet nog leren rijden met mijn driving force pro
Iemand goede afstellingen qua rotatie en ffb?
In principe is 'ie zowat hetzelfde als de G25 qua settings, op de koppelingspedaal en de H-bak na dan.
Hmm, graag, maar ik moet nog leren rijden met mijn driving force pro
Iemand goede afstellingen qua rotatie en ffb?
In principe is 'ie zowat hetzelfde als de G25 qua settings, op de koppelingspedaal en de H-bak na dan.
Ik ga nog even wachten tot ik het tegoei onder de knie heb denk ik, momenteel rij ik niet veel beter dan vroeger, met als verschil dat ik vroeger nog een drift kon opvangen of snel kon reageren
Owkay
Stuurtje hardlocken op 200° + force instellingen in GTR op G25 =
Friggin' hell, ik kan niet begrijpen hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen, dit is echt zo kort als je virtueel maar kan komen tot een echte raceauto
Die krachten
Mijn handen doen nog altijd pijn van het stuur vast te houden, als je zo 2 uurtjes moet rijden is het pure fitness
Owkay
Stuurtje hardlocken op 200° + force instellingen in GTR op G25 =
Friggin' hell, ik kan niet begrijpen hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen, dit is echt zo kort als je virtueel maar kan komen tot een echte raceauto
Die krachten
Mijn handen doen nog altijd pijn van het stuur vast te houden, als je zo 2 uurtjes moet rijden is het pure fitness
Heerlijk
Alleen de G-krachten ontbreken nog
Laatste league race op Spa was 2u24 minuten
Met versleten Pirelli's eronder naar het einde toe van een stint
Comment