Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb ook al wat ecko gerief gekocht
Nu ben ik gewoon aan het rondcruisen om alle straatjes gedaan te hebben. Serieuze opdracht, maar ik ben die racekes effe beu
moest z'n spel niet draaien op die vidkaart, dan zegt het spel het wel...
tis volgens mij eerder softwarematig probleem...
laatste forceware's downloaden en installen, might help
en anders wachten op de voorziene patch van atari... om alle Nvidia problemen op te lossen... maar het is nog niet officieel geweten wnneer 'ie komt
Daar zit ik nog met 'n probleem (die Forcewares) als ik die probeer te installeren komt er op het scherm dat er geen 'passende' hardware gevonden kan worden
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met geld, vooral de speed challenges zijn ideaal om snel veel geld te verdienen. In downtown is een expert speed challenge voor group B voertuigen die 75000$ oplevert. Je moet zorgen dat je 290km/u haalt wat met de Jaguar XJ220 peanuts is. Op een kwartier kan je daarmee gemakkelijk 1 miljoen $ verdienen.
Ondertussen ben ik het beu geworden, ik heb 15 huizen en een 60tal auto's, alle challenges gedaan, alle missies gedaan, alle wegen ontdekt... Lang geleden dat ik een racegame zo veel gespeeld heb.
Comment