Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
volgende week donderdag normaal opnieuw ja, nu zondag normaal gezien ook, smorgen even thuis) en savonds waarschijnlijk terug in gent. Als hij me niet in de steek laat natuurlijk
volgende week donderdag normaal opnieuw ja, nu zondag normaal gezien ook, smorgen even thuis) en savonds waarschijnlijk terug in gent. Als hij me niet in de steek laat natuurlijk
... en Kurt en ik gingen rijden in een pictoresque bosje...
Prachtige locatie, wel een beetje smal.
Voor te rijden was het gewoonweg super, lekker driften, niet overkop slaan en dan het lekkere zonnetje, ideaal dus!
Kurt ging zijn nieuwe johnnypijp eens showen
'k Moet zeggen, het maakt een knap geluidje op hoge toeren!
Maar al snel was duidelijk dat ik met mijn carson pijp hem zelfs moeilijk kon bijhouden :S
Tijd voor de motor af te stellen dus! :mrgreen:
Right, na een beetje draaien kwam de echte test, eens zien wat dat beestje kan
*duwt trekker volledig in*
Yipes!
Hetgene waar ik voor vreesde was zonet gebeurd, 'ie is overpowerd :S
Van een carson naar een mielke in 1 minuut tijd :mrgreen:
Het ding marcheert dus echt als een turbo precies, op lage toeren vrij rustig, maar zodra je voorbij 1/4 gas bent begint dat ding te werken en als je voorbij 3/4 gas bent hoor je zelfs een gefluit!
Zalig veel power, alleen mag je niet zomaar onbezint volgas gaan geven, dat loopt slecht af :mrgreen:
Naja, na een beetje te fanatiek 360° te draaien liep het dan ook mis
Opeens viel hij zonder aandrijving, veel toeren en gefluit, geen aandrijving...
Bij nader inzicht was dus gewoon dat dogbone achtig ding eruit geschoten.
En ook was er dit losgekomen, waarschijnlijk is ook daardoor dat stangetje losgeschoten:
Probleem nu:
Ben 3 kogeltjes ervan kwijt (3 andere heb ik als bij wonder nog terug gevonden)
Iemand een idee waar ik deze kan krijgen??
De kogeltjes horen dus hierin:
Nog wat actiefoto's van Kurt's kar inclusief johnny pijp: (na een slechte koprol was de pijp losgekomen en was het ook game over voor hem)
Comment