Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
A successfull product line convinces by means of quality and continuity. Both applies largely to the 1:6 Off-Road and Monster Truck models made by FG. The FG Stadium Race Truck will surely become another highlight of the FG Monster Truck series. The base is the Monster Truck chassis with 8 shock absorbers. Both models only differ in the trimming of the body, the slightly narrower wheels and tire equipment. Therefore a conversion to the Monster Truck model is possible without bigger efforts.
Mijn eerste reactie:
OMFG!!!!!!
En dat is het nog steeds
MY god
Vergeet de facelift van mijn marder of plannen van een Monster, deze ombouwset wordt het !!!
Normaal gezien ligt het toch in Heusen hoor (ook al heb ik geen flauw idee waar destelbergen ligt )
Zender: T3PM met HRS
Servo's: Voor de 3PM met HRS functie MOET je digitale servo's hebben Multiplex Rhino als stuurservo en Multiplex Digi Speed als gas/remservo bijvoorbeeld (wel niet al te goedkoop)
Batterijen: 3300 of 3000 mAH voor de auto zelf en een 2300 mAH voor de zender ofzo
Ik zou ook nog eens een 190-200 euro erboven op doen voor een Marder Race, die heeft al veel upgrades die je uiteindelijk ook aan een standaard marder gaat doen
Dan zit je wel al dik tegen de €1200, maar heb je wel een betrouwbare auto
Mja zo'n race kweeni, t'is ni dat ik ga meedoen aan races enzo he en jumps nemen zal er in't begin ook ni inzitte.
Het is vooral gewoon om te "moren" in't veld van men grootouders
Dus zou liever voor de basic gaan en later als het nodig blijkt de nodige aanpassingen doen.
@ tuscanni ik zal es rondzien
Deze ben ik op de eerste pagina van dit topic tegengekomen en ik vind dit gewoonweg schitterend .Kan er iemand mij zeggen wat dit stuk ongeveer kost en waar je zoiets kan vinden?
Comment