Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
    Da is zeker niet slecht.
    Michelin test track is ook wel is fijn. Met de fxx 356.29 als max gehaald
    Thx, maar toch verre van perfect hoor.
    Heb je het spel ook?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Thx, maar toch verre van perfect hoor.
      Heb je het spel ook?
      Ja moet je dat nog vragen . ZO een lekker spel echt een must om te hebben. Vindt het zo beestig vooral met een 5.1 erop. Zalig surround sound. Prachtig gewoonweg.

Comment

Die live is zijn 60 euro dik waard vind ik!

Je hebt het voordeel dat niet iedere cheatende snotter erop kan

Ivm met je xbox online te gaan kan je mss eens kijken voor die power-adaptors,waarmee je de internet verbinding via het stopcontact kan laten gaan!

Die 60 euro kan je niet buiten natuurlijk,maar je kan ook 1 maand of 3 maand nemen!

Persoonlijk vind ik nu op het moment de 360 toch echt de beste console!
        Ik verwacht tegen eind dit jaar dat de PS3 wel op volle toeren gaat draaien en waarschijnlijk zal ik dan mijn mening moeten herzien.

En ik ben echt geen fanboy hoor

Ik heb namelijk alle consoles thuis

PS3
        PS2
        PSOne
        Xbox
        Xbox360
        Nintendo Gamecube
        Nintendo Wii
        Super Nintendo
        Sega Mega Drive
        PSP
        Nintendo DS lite

Dus ik weet min of meer waar ik over spreek

Comment

Gisteren met de Ferrari FXX in 8:12 de Nordschleiffe (uitgebreid, dus incl. F1-circuit) gedaan. Zot!! Echt, de max van een spel.
          En ik heb dan nog een paar keer in de vangrail gehangen, dus minder dan 8 minuten is zeker haalbaar.
          Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
          Da is zeker niet slecht.
          Michelin test track is ook wel is fijn. Met de fxx 356.29 als max gehaald
          Need more practice dudes!!

Ik ben verslaafd aan de PGR reeks, heb ze allemaal gehad én allemaal op platina uitgespeeld tot de laatste kudos! Zo'n zalige spellen!

Nu heb ik de 4, en speel die Live. Zeer leuk! Maar zwakke tegenstanders online!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            Need more practice dudes!!

Ik ben verslaafd aan de PGR reeks, heb ze allemaal gehad én allemaal op platina uitgespeeld tot de laatste kudos! Zo'n zalige spellen!

Nu heb ik de 4, en speel die Live. Zeer leuk! Maar zwakke tegenstanders online!
            Ik zei het al: ik ben verre van goed in dat spel. Voor ik dat spel had, had ik hooguit een paar uur PGR 2 gespeeld, dus ik ben het spel niet echt gewoon. Je kan het niet vergelijken met NFS-spelletjes op PSP.
            En het was de Enzo waar ik die tijd mee haalde. Gisteren nod ontdekt. Ik dacht dat ik twee keer de FXX vans tal had gehaald, maar de tweede keer was het de gewone Enzo dus.
            Rijd jij eens met de Enzo de uitgebreide Nordschleiffe. Ik ben benieuwd naar je tijd. Volgens mij moet je er wel een halve minuut kunnen af krijgen als je echt zeer goed bent, niet? 7:42 dus? Dat zou in ieder geval wel zéér snel zijn.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik zei het al: ik ben verre van goed in dat spel. Voor ik dat spel had, had ik hooguit een paar uur PGR 2 gespeeld, dus ik ben het spel niet echt gewoon. Je kan het niet vergelijken met NFS-spelletjes op PSP.
              En het was de Enzo waar ik die tijd mee haalde. Gisteren nod ontdekt. Ik dacht dat ik twee keer de FXX vans tal had gehaald, maar de tweede keer was het de gewone Enzo dus.
              Rijd jij eens met de Enzo de uitgebreide Nordschleiffe. Ik ben benieuwd naar je tijd. Volgens mij moet je er wel een halve minuut kunnen af krijgen als je echt zeer goed bent, niet? 7:42 dus? Dat zou in ieder geval wel zéér snel zijn.
              kweet het je vanavond te zeggen!

Mijn tijd met de Fxx op de gewone nordschleife is 5.08

Comment

kweet het je vanavond te zeggen!

Mijn tijd met de Fxx op de gewone nordschleife is 5.08
                Hmmm. Hoeveel trager is de Enzo? En dan nog de tijd rond het F1-circuit erbij rekenen. Iets zegt mij dat je dan nog sneller bent dan 7:42.
                Ik denk dat ik nog veel ga mogen oefenen.
                Kan je jouw ritje over de Ring niet opslaan en op YouTube zetten?
                Dat doet mij eraan denken: eens op YouTube naar filmpjes zoeken, maar dat zal ten vroegste voor vanavond zijn.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Hmmm. Hoeveel trager is de Enzo? En dan nog de tijd rond het F1-circuit erbij rekenen. Iets zegt mij dat je dan nog sneller bent dan 7:42.
                  Ik denk dat ik nog veel ga mogen oefenen.
                  Kan je jouw ritje over de Ring niet opslaan en op YouTube zetten?
                  Dat doet mij eraan denken: eens op YouTube naar filmpjes zoeken, maar dat zal ten vroegste voor vanavond zijn.
                  nog niet over nagedacht feitelijk, kzal is zien.
                  Maar tis ook niet dat ik elke keer die tijd neerzet he, dat was na drie laps aan een stuk!

Comment

nog niet over nagedacht feitelijk, kzal is zien.
                    Maar tis ook niet dat ik elke keer die tijd neerzet he, dat was na drie laps aan een stuk!
                    Tuurlijk, maar als je een beetje deftig rijdt, zal je nog wel een pak sneller zijn dan ik. Als ik vijf ronden rijd, zal er nog geen enkele zonder crash bij zijn, tenzij ik te traag rijd natuurlijk.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

ik heb m'n ps3 weggedaan. Simpel: aanbod van spellen suckt gewoon! Ik amuseer mij beter op de Xbox360, die ik dus ook heb gekocht.

Ben gewoon verslaafd aan de PGR reeks!
                      Ik zou het ook willen doen ... maar dan ben ik mijne blu-ray speler kwijt. Het games aanbod trekt op geen fluit momenteel voor de PS3. Ik heb ook al de demo van GT5 gespeeld en terwijl alles er heerlijk uitziet, mis ik de feeling van PGR. Ik ben altijd verliefd geweest op die reeks op mijne gewone xbox.

Ik heb er nu wel onlangs ne Wii naast de PS3 gezet. En al is Mario Galaxy enorm fun, ik zit echt SNES klassiekers te spelen zoals Super Mario World en Street Fighter II

Maar de aantrekkingskracht voor PGR is groot .... 'k denk dat ik binnenkort nog ne x360 ga kopen
                      Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                        Ik zou het ook willen doen ... maar dan ben ik mijne blu-ray speler kwijt. Het games aanbod trekt op geen fluit momenteel voor de PS3. Ik heb ook al de demo van GT5 gespeeld en terwijl alles er heerlijk uitziet, mis ik de feeling van PGR. Ik ben altijd verliefd geweest op die reeks op mijne gewone xbox.

Ik heb er nu wel onlangs ne Wii naast de PS3 gezet. En al is Mario Galaxy enorm fun, ik zit echt SNES klassiekers te spelen zoals Super Mario World en Street Fighter II

Maar de aantrekkingskracht voor PGR is groot .... 'k denk dat ik binnenkort nog ne x360 ga kopen
                        Ma ja wrm ni. xbox 360 is machtig ook al is ie een beetje verouderd t.o.v. van ps3. Voor 400 euro kan je nu in de fnac een speciaal lite pakket kopen met alles erop en eraan. Gewoon er voor gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten

Als je je een 335d kan permitteren, kan je een XBOX 360 ook kopen. Vind ik.
                          Tenzij je al je geld in je wagen stopt, maar ik hoop dat je dat niet doet.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Net de Nordschleiffe gereden met de CLK AMG-DTR SuperSport in 6:29. De ronde was nog verre van perfect, maar het kon er wel mee door.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Net de Nordschleiffe gereden met de CLK AMG-DTR SuperSport in 6:29. De ronde was nog verre van perfect, maar het kon er wel mee door.
                              is al een begin!

Ik doe zo'n volle minuut sneller met die kar

Comment

is al een begin!

Ik doe zo'n volle minuut sneller met die kar
                                Een volle minuut??? WTF! Kan dat wel???
                                Ik zou u wel eens willen bezig zien.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Een volle minuut??? WTF! Kan dat wel???
                                  Ik zou u wel eens willen bezig zien.
                                  serieus!

Heb je Live?

Comment

Maar dan is het niet realistisch meer he.

Toptijd IRL op de Ring was 6 minuten 11 als ik me niet vergis. In een 959-proto.

Dus als je tijden onder de 6 minuten kan boeken, vind ik 't spel maar niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                      Maar dan is het niet realistisch meer he.

Toptijd IRL op de Ring was 6 minuten 11 als ik me niet vergis. In een 959-proto.

Dus als je tijden onder de 6 minuten kan boeken, vind ik 't spel maar niks.
                                      idd, da's feitelijk het enige spijtige. Maar voor de rest is het super!

Comment

serieus!

Heb je Live?
                                        Nope, geen Live.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

idd, da's feitelijk het enige spijtige. Maar voor de rest is het super!
                                          Ik ga't wel kopen eens, denk ik.

Ik heb PGR3 nog niet uitgespeeld.

Ben niet goed in Kudos...

Comment

Working...
                                          X