Ik weet dat minichamps juist een 1:18 RS4 heeft uitgebracht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's van je collectie.
Collapse
X
-
De Audi is op 1/18 en is van Audi collection (Minichamps).Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenSchitterend! Is die RS4 in 1/18?
Comment
-
Ik vind hem bangelijk mooiOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk heb hem wel niet... maar mss leuk om deze foto's van de minichamps RS4 hier te zetten. Vind de neus eigelijk vrij mislukt

Comment
-
Prachtige model, maar gelieve erbij te melden dat deze foto's genomen zijn door onze Duitse collega-verzamelaar Michael (MichamelXP)...Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk heb hem wel niet... maar mss leuk om deze foto's van de minichamps RS4 hier te zetten. Vind de neus eigelijk vrij mislukt

Comment
-
Zoals ik al zei zijn de foto's niet van mij... en wie ze getrokken heeft weet ik nog minder. Vond ze gewoon op audiforum.nlOorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenPrachtige model, maar gelieve erbij te melden dat deze foto's genomen zijn door onze Duitse collega-verzamelaar Michael (MichamelXP)...
Comment
-
Miljaar idd, die neus is mislukt!Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk heb hem wel niet... maar mss leuk om deze foto's van de minichamps RS4 hier te zetten. Vind de neus eigelijk vrij mislukt

Comment
-
Wat is er fout aan de lichtenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDe lichten zijn gewoon compleet fout
Comment
-
ze kloppen gewoon niet (op die ene foto natuurlijk...)Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenWat is er fout aan de lichten
Comment
-
Hier kunnen we ff vergelijken 1/18 is niet echt scherp.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik zie niet veel verschil zal wel aan mij liggen zekerOorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichtende lichten zijn te plat, in 't echt zijn ze spitser, de gehele neus zelfs..Bijgevoegde Bestanden
Comment

Comment