Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Limburgse Mini Meeting 3-5 augustus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Limburgse Mini Meeting 3-5 augustus

Ook dit jaar weer een 3-daagse mini meeting georganiseerd door de limburgse mini freaks.

Dit jaar in Borgloon.

meer info:

Zal aanwezig zijn:
    • Carlito

misschien dat ik één van die drie dagen eens afkom.

Comment

Ook voor nieuwe MINI's? Dan kom ik zéker!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Ook voor nieuwe MINI's? Dan kom ik zéker!
        Ik vrees enkel oude, ben niet zeker.

Ik ben in ieder geval ingeschreven.
        Afwachten welke mini

Comment

Hallo,
          De Meeting is vanaf vrijdag kan je de tent op slaan indien je wil overnachten.

zaterdag is er een lekker ontbijt en daarna een korte briefing om dan van de start te gaan voor een rondrit , sávonds een reuze barbeque (4verschillende soorten vlees) en daarna tombola en afsluiten met een 70 /80 jarige fuif...

er zijn standen met Mini onderdelen enz...

zondag engels ontbijt en een korte rit ook andere en tot afsluiting de prijs uitreiking

ieder krijgt een leuke tshirt ,een echte rallyplaat en roadbook.

indien interesse moet je wel in schrijven voor 10 juli

met vriendelijke groet,

Sabine

LMF bestuur

Comment

als de BMW mini's ook mogen meedoen , dan kom ik wsl wel eens af....

Comment

Ik zal het eens vragen.

Comment

BMW mini's ook welkom!

Comment

maar dan zal ik ook met de BMW mini naar de BMW meet in zolder moeten komen..want anders moet ik helemaal terug naar huis om te wisselen....

Comment

Maar die meeting is toch zondag?

En het belangrijkste van deze meeting (rondrit) valt op zaterdag.

das dan 2 dagen weg van huis wel.

Comment

Kan je ook gewoon langskomen met je mini bv. op zondag ? Of moet je je op voorhand inschrijven ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                        Kan je ook gewoon langskomen met je mini bv. op zondag ? Of moet je je op voorhand inschrijven ?
                        Je kan volgens mij ook gewoon langskomen, maar of je dan mee kan doen aan rondrit en ontbijt weet ik niet....

Comment

Ok, thanks.
                          Dan kom ik waarschijnlijk wel langs met de mini van mijn vriendin.

Comment

Ok, thanks.
                            Dan kom ik waarschijnlijk wel langs met de mini van mijn vriendin.

ga je ook met de mini naar de BMW meet?? dan rijden we eventueel samen door naar die andere meet..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              ga je ook met de mini naar de BMW meet?? dan rijden we eventueel samen door naar die andere meet..
                              Ik wil wel, maar de mini dat ik met kom is een Rover, en geen BMW

Comment

Ik wil wel, maar de mini dat ik met kom is een Rover, en geen BMW
                                Daarvoor knijpen we wel 'n oogje dicht, Mini is Mini

Comment

Zaterdag vanaf 9u tot 10u vrije inschrijving voor rondrit.

om 10.30 vertrekt de eerste deelnemer.

Ik ben normaal te herkennen aan de Rode Zeemax mini die normaal in de buurt van een Hymer geparkeerd staat (als ie binnen mag de Hymer, zo tussen de tentjes)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Daarvoor knijpen we wel 'n oogje dicht, Mini is Mini
                                    Mini is Mini, maar een MINI is in de verste verte geen Mini

Comment

't zou kunnen dat ik daar eens 'n kijkje kom nemen.. Das dan wel zonder mini, die is nog lang niet af

Een rode Zeemax é.. Tuner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                                        't zou kunnen dat ik daar eens 'n kijkje kom nemen.. Das dan wel zonder mini, die is nog lang niet af

Een rode Zeemax é.. Tuner
                                        Mijn neef he

ie heeft dat er toen opgezet, en heeft er nu al spijt van

Ooit koopt ie nog wel eens een echte mini

Comment

Working...
                                        X