Mededeling
Collapse
No announcement yet.
23ste Rally van Haspengouw - 28-29/02/2020
Collapse
X
-
Als dat dan te pletter vliegt ergens in het veld kan gene kwaad, binnenkort zijn ze toch aan het zeikvuren .
-
Dat zijn de veldploegen die dat regelen, daar hou ik me niet mee bezig.
Anders daar heel veel op gaan kakken, dan staat dat steviger.
Leave a comment:
-
Ze zijn hier daarstraks zo'n mobiel toilet komen plaatsen op het voetpad, ik hoop dat dat gaat blijven staan, want is niet echt stabiel heb ik gemerkt en blijkbaar geven ze dit weekend weer storm.
Leave a comment:
-
Ik dacht het al, ik had nog wat informatie gevonden via google.
Dat straatje naar de Tiensesteenweg is voor de gelegenheid ook enkele richting heb ik gezien.
Wel een goede beslissing, want anders is dat daar niet doenbaar.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk had nog een vraag van mijne pa, die wou weten hoe ze rijden om de verbinding te maken van hieruit naar de KP Halle-Boeienhoven.
Ik heb gisteren nog met één van de buren gesproken en blijkbaar weet niemand dat de finish van de KP Kamerijck hier iets hoger in de straat is.
Ik hoop dat er hier in de straat geen problemen gaan zijn, want er staan wel wat auto's geparkeerd in dit kleine straatje.
Flying finish is voor de bocht op het kasseibaantje. Op het einde daarvan is de TRC, stop. Daarna verbinding naar volgende kp.
Leave a comment:
-
Ik had nog een vraag van mijne pa, die wou weten hoe ze rijden om de verbinding te maken van hieruit naar de KP Halle-Boeienhoven.
Ik heb gisteren nog met één van de buren gesproken en blijkbaar weet niemand dat de finish van de KP Kamerijck hier iets hoger in de straat is.
Ik hoop dat er hier in de straat geen problemen gaan zijn, want er staan wel wat auto's geparkeerd in dit kleine straatje.
Leave a comment:
-
Idd ja, werkt ook zelf aan auto's en Opel is zijn merk.
Heeft vroeger nog een Opel Manta gehad volledig zelf gerestaureerd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaar heb ik geen probleem mee.
Ik woon juist in één van die eerste huizen als ze van dat stukje kasseien komen, dus vlak na de finish van de kp.
Vroeger (in de jaren stillekes) kwamen ze hier ook voor de deur door, maar dan wel in de omgekeerde richting en was het de kp zelf, dus op snelheid.
D'r heeft toen zelfs eentje die in panne stond op de oprit gestaan voor enkele uren.
Leave a comment:
-
Daar heb ik geen probleem mee.
Ik woon juist in één van die eerste huizen als ze van dat stukje kasseien komen, dus vlak na de finish van de kp.
Vroeger (in de jaren stillekes) kwamen ze hier ook voor de deur door, maar dan wel in de omgekeerde richting en was het de kp zelf, dus op snelheid.
D'r heeft toen zelfs eentje die in panne stond op de oprit gestaan voor enkele uren.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAle, dan toch voor mijn deur door (net na de finish van de kp).
Ik twijfelde tussen de jufferstraat en hier.
Leave a comment:
-
Ale, dan toch voor mijn deur door (net na de finish van de kp).
Ik twijfelde tussen de jufferstraat en hier.
Leave a comment:
-
Rally van Haspengouw - 28-29/02/2020 SS Halle-Booienhoven
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMaar de rally passeert hier al jaren in "de buurt" en we hebben nog nooit eerder zo een brief gekregen, vandaar dat het nogal raar lijkt.
En wat de koers betreft, daar krijgen we hier altijd een brief van en daar staat dan ook uitgebreid het parcours en zo op vermeld, zodat een mens ten minste weet aan wat zich te verwachten.
Deze brief zorgt in tegendeel net voor heel wat verwarring bij veel mensen hier in de buurt.
Er wonen trouwens geen 5 mensen op het parkoers zelf en die krijgen wel een andere brief.
Koers, komt hier ook regelmatig door, nog NOOIT een brief gekregen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Maar de rally passeert hier al jaren in "de buurt" en we hebben nog nooit eerder zo een brief gekregen, vandaar dat het nogal raar lijkt.
En wat de koers betreft, daar krijgen we hier altijd een brief van en daar staat dan ook uitgebreid het parcours en zo op vermeld, zodat een mens ten minste weet aan wat zich te verwachten.
Deze brief zorgt in tegendeel net voor heel wat verwarring bij veel mensen hier in de buurt.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWe hebben hier vandaag een brief in de bus gekregen, echt duidelijk is dat echter ook niet.
"U ontvangt deze brief omdat u dichtbij het parcours van zaterdag woont, ..."
Wees blij, je krijgt tenminste iets, als het een wielerwedstrijd was kreeg je niets.
Leave a comment:
-
We hebben hier vandaag een brief in de bus gekregen, echt duidelijk is dat echter ook niet.
"U ontvangt deze brief omdat u dichtbij het parcours van zaterdag woont, ..."
Leave a comment:
Leave a comment: