Wanneer is het juist uitgezonden op het nieuws? Kan je dit online zien?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Runball 3000 14-20/04/2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
Kstond der eerts wat onwennig naast, zegt ze pak me maar vast ze... ok dan als het echt moet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendan had ik toch gelijk. Die kerel links, is dat ook ééne vant forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenWanneer is het juist uitgezonden op het nieuws? Kan je dit online zien?
Kwa auto's zag het er niet zo'n vetten uit eigenlijk... Een BMW 3 touring die stevig vertrekt en bijgevolg zijn prachtige diesel sound laat horen. Oe oe oeeeh
Uit armoe brengen ze dan maar een of andere Lambo wat meer in beeld
Comment
-
Was zinnens om in A'pen eens een kijkje te gaan nemen, maar na het bekijken van de beelden van de start ga ik het toch maar zo laten denk ik. Het deelnemersveld qua wagens is -op enkele uitzonderingen na- echt wel magertjes.
Ze zouden Rami een mooie vergoeding mogen geven voor z'n aanwezigheid ginder. Blijkbaar trok z'n wagen de media nogal aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenWas zinnens om in A'pen eens een kijkje te gaan nemen, maar na het bekijken van de beelden van de start ga ik het toch maar zo laten denk ik. Het deelnemersveld qua wagens is -op enkele uitzonderingen na- echt wel magertjes.
Ze zouden Rami een mooie vergoeding mogen geven voor z'n aanwezigheid ginder. Blijkbaar trok z'n wagen de media nogal aan.
inderdaad. Kzou het meer doen voor Joke dan voor de wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik stel voor om dat eens met het forum te regelen...wij krijgen hier meer deelnemers samen , met meer exclusief materiaal.... en voor dat bedrag regel ik wel de hotelletjes en de babes...
en met mij erbij kom je ook wel op tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDeelnemers, gerangschikt volgens merk:
- BMW 320D E46 (organisatie)
- BMW 320D E46 break
- BMW Z4 Coupé 3.0
- Ferrari 348
- Mini Cabrio 1300i
- Mitsubishi Colt (organisatie)
- Nissan 350Z (komt achter, uitlaat stuk)
- Nissan 350Z (organisatie)
- Peugeot 407 Coupé (Joke Van De Velde / Anelien Coorevits)
- Peugeot 607 (perswagen)
- Porsche 911
- Porsche 911
- Porsche Boxster
- Smart Fortwo
ben ik blij dat ik niet tot ginder gereden ben !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik stel voor om dat eens met het forum te regelen...wij krijgen hier meer deelnemers samen , met meer exclusief materiaal.... en voor dat bedrag regel ik wel de hotelletjes en de babes...
en met mij erbij kom je ook wel op tv1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMet alle respect ... maar zelfs Zwoemba krijgt meer exclusief materiaal bijeen
volgende keer toch wat beter aan werken
Een Alfa 147 ti nodig?, tis immers ook behoorlijk exclusief
Nee serieus, buiten die Gallardo en die Z4M zit er echt niet veel exclusiefs bij... Een AW meeting doet inderdaad beter ( hoewel aw nu niet representatief is ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenbuiten die Z4M zit er echt niet veel exclusiefs bij...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Op het initiatief op zich is er eigenlijk weinig of niks aan te merken of in het belachelijke te trekken. Integendeel zelf. Ik wou dat ik zelf de inzet, tijd en vindingrijkheid had om zoiets dergelijks op poten te zetten.
Waar de organisatie een beetje in de fout gegaan is volgens mij is het teveel aan "Gumball" gehalte dat ze er in probeerden te krijgen. De naam, de website, gelijkaardige bestickering op de wagens, etc ... Als je dan met een deelnemerlijst uitpakt die qua samenstelling zo mager is dan moet je wel wat kritiek en sarcasme kunnen verdragen vind ik.
Comment
Comment