Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig filmpje !

Heb je niet wat meer filmmateriaal van de ML?

Je hebt toch heel wat gefilmd van de ML? Het sprintje tegen uw lotus? enz enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Prachtig filmpje !

Heb je niet wat meer filmmateriaal van de ML?

Je hebt toch heel wat gefilmd van de ML? Het sprintje tegen uw lotus? enz enz
      PM me de link is even als je wil ML, die link van Bas geeft mij een foutmelding.

Comment

• Hier ook es.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
          PM me de link is even als je wil ML, die link van Bas geeft mij een foutmelding.
          Ik heb de link van Bas gebruikt.. En die werkte bij mij

Comment

• Linkje please.

Comment

• Nice video!! Zal sub555 ff pm'en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                Nog wat foto's van mijn kant van de forummers:
                Kan je me deze ff in full res doorsturen Brecht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Kan je me deze ff in full res doorsturen Brecht?
                  Klein schoonheidsfoutje daar é Andy ... je wiel staat iets te scheef.
                  AutoMinded.be

Comment

• Had ik het geweten hé!

Comment

• Volgende keer ook even die Transit wegslepen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 500Abarth Bekijk Berichten
                        Volgende keer ook even die Transit wegslepen....
                        En als we dan toch bezig zijn verwijder dan ineens die 2 bizarre figuren en die 2 belachelijke mobielen die naast mijn schitterende voiture staan.

Comment

• Pfff ... auto's voor jeanetten zijn dat. De mijne is voor échte venten, met adventure tent ed inbegrepen.

Comment

Pfff ... auto's voor jeanetten zijn dat. De mijne is voor échte venten, met adventure tent ed inbegrepen.

Comment

Pfff ... auto's voor jeanetten zijn dat. De mijne is voor échte venten, met adventure tent ed inbegrepen.

Ik heb nog een gans filmke van het afbreken van die tent. Kunt er een volledige 'how to' van maken voor een aflevering van 'Doe het zelf, met Roger'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                Ik heb nog een gans filmke van het afbreken van die tent. Kunt er een volledige 'how to' van maken voor een aflevering van 'Doe het zelf, met Roger'

En vergeet niet, wat je zelf doet, doe je meestal beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  En vergeet niet, wat je zelf doet, doe je meestal beter

LOL

Ik verschiet daar altijd van hoeveel mensen da kennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                    LOL

Ik verschiet daar altijd van hoeveel mensen da kennen.
                                    Geloof mij, veel mensen kennen dat, of ze nu willen of niet

Comment

• Staan hier nog niet denk ik?

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo erg is Bas zijn filmpje nu toch ook ni?

Comment

Die witte had anders ook een lading mee die veel man een tent zou bezorgen.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X