Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Antwerpen
Collapse
X
-
Het post ook eens iets..Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenstraks gaan jullie dennis nog pijpen zeg
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Wat een gave pic zegOorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
dit stuurde mij iemand gisteren door. Vetste pic van m'n kar die dag vind ik !
Comment
-
-
Niet slecht maar ik prefereer toch die met de opvliegende steentjes!Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
dit stuurde mij iemand gisteren door. Vetste pic van m'n kar die dag vind ik !
Niet voor 585 Euro!Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenstraks gaan jullie dennis nog pijpen zeg
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Is dit jaar volledig gerestaureerd geweest. De bedoeling is dat er historic rally's mee gereden gaan worden :-) is een heel erg mooi project geweest. De staat waarin hij was was niet zo ideaal dus het was niet allemaal plug and playOorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenprachtig kadettje

Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Zaaalig!
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Denniske, k wil je wel ns komen ophalen met mn Lotus Esprit voor n fotoshootOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZaaalig!
Comment
-
ThxOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZaaalig!

Moet alleen nog de vliegjes van de bumper halen
Comment
-
Dan hebben jullie prachtig werk geleverd.Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk BerichtenIs dit jaar volledig gerestaureerd geweest. De bedoeling is dat er historic rally's mee gereden gaan worden :-) is een heel erg mooi project geweest. De staat waarin hij was was niet zo ideaal dus het was niet allemaal plug and play
Comment
-
-
't Is duidelijk een V8:Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenis het dan toch een V10?
Ik had me laten vertellen dat het een kit was, nu weet ik het ook niet meer hoor

Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter007Audi R8 :

eindelijk een fotoOorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGeen meer foto's?
edit: net te laat zeg
maar nu is de vergissing wel duidelijk
Comment
-
Kan het zijn dat uw remmen superluid piepten als je daar toekwam? Is dat normaal?? :pOorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenDenniske, k wil je wel ns komen ophalen met mn Lotus Esprit voor n fotoshoot
Comment
-
nope, zijn de mijne nietOorspronkelijk geplaatst door N!trOn Bekijk BerichtenKan het zijn dat uw remmen superluid piepten als je daar toekwam? Is dat normaal?? :p
Comment
-
wat zei ik?Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten't Is duidelijk een V8:
G]
Comment
-
Vanaf nu durf ik nooit meer te twijfelen aan jou.Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenwat zei ik?

Nu het topic! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - V
Comment

Comment