Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
41. Essen Motor Show 29.11 - 07.12.2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenHelaas
die gto is van nick mason, die wagen komt op nogal veel plaatsen met of zonder de eigenaar
& check pm
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichtenhttp://www.worldcarfans.com/9081130....sen-motor-show
Heeft er nog niemand iets over deze gepost? Godvermiljaarde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenNormaal zou ik maandag gaan, maar ziek...vandaar ook hier de vraag naar ev foto en prijs/montage mogelijkheid, daar ik met een achterwisser zit, van de Techart dakspoiler voor op m'n 4S 2006.
Alvast veel plezier in Essen, en ferm bedankt!Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenmorgenvroeg om 7.30 vertrekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichtenhttp://www.worldcarfans.com/9081130....sen-motor-show
Heeft er nog niemand iets over deze gepost? Godvermiljaarde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenAlvast bedankt om er es aan te denken
Dakspoiler kan geinstalleerd worden mits ge een stukske van uw achterruitewisser doet. Zou geen enkel probleem zijn volgens hem. (Meer kan ik er ook ni over zeggen want die kar die daar stond had geen achterruitenwisser)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIR_FUEL. Denk aan mij hé!
Stond gene grijze met de kit op, en van die witte staan er al fotos hier.
Comment
-
En nu effe algemeen:
WAT EEN MARGINALE BOEL
Stonden hier en daar wa schone autos, da wel (en damn zo ne Rolls Royce is HUGE in t echt). Ma veel, heel veel smakeloze tuning. Ik kan geen velg, achterlichtblok of ledstrip meer zien, en zo nen hoop fout volk. Allo kroket.
t was daar precies de meeting van de douchebags.
(voor mensen die niet weten wat een douchebag is : http://img132.imageshack.us/img132/6...126l1sikx8.jpg . Let vooral op de ge-epileerde wenkbrauwen, is echt "the shit" blijkbaar tegenwoordig! )
Ik vraag me echt af hoe al die bedrijven kunnen renderen als ge ziet welke dure auto's ze verkrachten. Wie geeft daar nu geld aan
Wel wa toffe stand van veringmerken, en blijkbaar maakt Akrapovic nu ook uitlaten voor auto's. Knap spul!
Die pee met zijn "super-polish" was echt hilarisch. k had da moeten filmen. Die zit zo keihard met zijne ring op de motorkap van een zwarte mercedes te kappen, en dan "hopla", het magische product erover, en alles weg. En zo blinkenDe perfecte bescherming! (We hebben maar niet gevraagd wat er zou gebeuren moesten we met een ontvetter of een filler remover eens over die motorkap gaan
)
De "Auto - 5" hallen zijn ook wel lachen (ik noem da zo want da trekt nogal hard op de gelijknamige winkel). Van olieopvangbakken tot kuipzetels aan 99€ waar in koeien van letters bijstaat "NOT TUV APPROVED"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVolgens die pee van techart:
Dakspoiler kan geinstalleerd worden mits ge een stukske van uw achterruitewisser doet. Zou geen enkel probleem zijn volgens hem. (Meer kan ik er ook ni over zeggen want die kar die daar stond had geen achterruitenwisser)...toch een stuksken afdoen, wat ik dacht en trouwens al es heb bekeken.Ondertussen een foto gevonden van een "S" met spoiler en wisser vandaar.
Wist die pee ook de kostprijs? krijg van Techart (nog) geen antwoord op m'n mail
Foute boel daar dus, doch alles beter dan ziek zijn
Comment
-
Ik kan me ook niet positief uiten over hetgeen er te beleven viel.Maar wie een scirocco wil aanpassen die heeft meer om te bekijken dan eender wie.
Wel veel rare snuiters gezien die meer interesse toonden in halfnaakte vrouwen (die er dan precies ook nog eens dik tegen hun zin vertoefden).
Was gisteren al zeer vroeg terug in het land...Denk dat ik komend jaar maar eens ga overslaan.
Comment
Comment