Mededeling

Collapse
No announcement yet.

41. Essen Motor Show 29.11 - 07.12.2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    moet ik weer toegeven dat ik verwend ben? Yes
    dus ik zal maar zwijgen over wat ik zaterdag nog gedaan heb Explain

owja
    steven, precies of je Nick zen wagen niet een paar keer per jaar ergens tegenkomt Eigenlijk niet
    Helaas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Helaas
      steven, dan kom je nog niet vaak genoeg buiten
      die gto is van nick mason, die wagen komt op nogal veel plaatsen met of zonder de eigenaar

& check pm

Comment

donderdag ga ik daar rondlopen

Comment

Wie gaat er nog zondag?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
            donderdag ga ik daar rondlopen
            Oh nee.

Comment

Vanmorgen vroeg de auto in gesprongen en richting Essen getuft.

Het was best wel de moeite maar 't was wel iets minder dan vorig jaar vond ik.

Scirocco was volgens mij wel het best vertegenwoordigde model dit jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                Oh nee.
                dondag gaan wij ook

Comment

Bringing car buyers and enthusiasts automotive news coverage with high-res images and video from car shows and reveals around the world.

Heeft er nog niemand iets over deze gepost? Godvermiljaarde!
                  Last edited by ; 01/12/2008, 23:35.

Comment

morgenvroeg om 7.30 vertrekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                      http://www.worldcarfans.com/9081130....sen-motor-show

hebben we gedaan
                      This list of car brands tries shows every (major) automotive brand over the last century (and a bit). It is an exhaustive list so we compiled the popular ones up front for easy navigation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                        Normaal zou ik maandag gaan, maar ziek... vandaar ook hier de vraag naar ev foto en prijs/montage mogelijkheid, daar ik met een achterwisser zit, van de Techart dakspoiler voor op m'n 4S 2006.

Alvast veel plezier in Essen, en ferm bedankt!
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        morgenvroeg om 7.30 vertrekken
                        Alvast bedankt om er es aan te denken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                          http://www.worldcarfans.com/9081130....sen-motor-show

Qua prestaties is dit wel de overtreffende trap ... maar qua looks trekt het op niet veel.

Comment

IR_FUEL. Denk aan mij hé!
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                              Alvast bedankt om er es aan te denken
                              Volgens die pee van techart:

Dakspoiler kan geinstalleerd worden mits ge een stukske van uw achterruitewisser doet. Zou geen enkel probleem zijn volgens hem. (Meer kan ik er ook ni over zeggen want die kar die daar stond had geen achterruitenwisser)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                IR_FUEL. Denk aan mij hé!
                                Prijslijst laten liggen in auto van wax-it

Stond gene grijze met de kit op, en van die witte staan er al fotos hier.

Comment

En nu effe algemeen:

WAT EEN MARGINALE BOEL

Stonden hier en daar wa schone autos, da wel (en damn zo ne Rolls Royce is HUGE in t echt ). Ma veel, heel veel smakeloze tuning. Ik kan geen velg, achterlichtblok of ledstrip meer zien, en zo nen hoop fout volk. Allo kroket.
                                  t was daar precies de meeting van de douchebags.
                                  (voor mensen die niet weten wat een douchebag is : http://img132.imageshack.us/img132/6...126l1sikx8.jpg . Let vooral op de ge-epileerde wenkbrauwen, is echt "the shit" blijkbaar tegenwoordig! )

Ik vraag me echt af hoe al die bedrijven kunnen renderen als ge ziet welke dure auto's ze verkrachten. Wie geeft daar nu geld aan

Wel wa toffe stand van veringmerken, en blijkbaar maakt Akrapovic nu ook uitlaten voor auto's. Knap spul!

Die pee met zijn "super-polish" was echt hilarisch. k had da moeten filmen. Die zit zo keihard met zijne ring op de motorkap van een zwarte mercedes te kappen, en dan "hopla", het magische product erover, en alles weg. En zo blinken De perfecte bescherming! (We hebben maar niet gevraagd wat er zou gebeuren moesten we met een ontvetter of een filler remover eens over die motorkap gaan )

De "Auto - 5" hallen zijn ook wel lachen (ik noem da zo want da trekt nogal hard op de gelijknamige winkel). Van olieopvangbakken tot kuipzetels aan 99€ waar in koeien van letters bijstaat "NOT TUV APPROVED"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Volgens die pee van techart:

Dakspoiler kan geinstalleerd worden mits ge een stukske van uw achterruitewisser doet. Zou geen enkel probleem zijn volgens hem. (Meer kan ik er ook ni over zeggen want die kar die daar stond had geen achterruitenwisser)
                                    Bedankt ir_fuel!...toch een stuksken afdoen, wat ik dacht en trouwens al es heb bekeken.Ondertussen een foto gevonden van een "S" met spoiler en wisser vandaar.
                                    Wist die pee ook de kostprijs? krijg van Techart (nog) geen antwoord op m'n mail

Foute boel daar dus, doch alles beter dan ziek zijn

Comment

Ik dacht dat de prijzen ook op hun site staan?

Allez, da wist die schone deerne aan de stand mij toch te vertellen.

Comment

als ik zo de commentaar hier lees, betwijfel ik of dat ik nog ga gaan

Comment

• Ik kan me ook niet positief uiten over hetgeen er te beleven viel.Maar wie een scirocco wil aanpassen die heeft meer om te bekijken dan eender wie.
                                          Wel veel rare snuiters gezien die meer interesse toonden in halfnaakte vrouwen (die er dan precies ook nog eens dik tegen hun zin vertoefden).
                                          Was gisteren al zeer vroeg terug in het land...Denk dat ik komend jaar maar eens ga overslaan.

Comment

Working...
                                          X